Skip to main content
Vraag

Mijn vraag is niet beantwoord door de klantenservice en ik wacht op aanleg glasvezel

• February 5, 2025
  • 4 reacties
  • 39 keer bekeken

Hele slechte service. Ik zat eerst bij Odido eerst en ben door mijn zoon veranderd naar KPN. Ik heb gesproken met iemand van de klantenservice en hij was erg brutaal. Hij hing de telefoon ook zomaar op en daardoor zit ik nog steeds met mijn vraag. Erg onvriendelijke klantenservice.

Daarnaast wordt mij al maanden lang verteld dat er glasvezel gezet gaar worden en daar ben ik vooralsnog op aan het wachten.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• February 5, 2025

Wat was je vraag aan de telefonische helpdesk? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 5, 2025

Ik heb tegen hem gezegd ik heb zelf betaalt 24 januari wrm hebben ze weer geld gehaald en wrm ben ik nog een bedrag van 67. 99 verschulden ik heb mijn geld terug geboekt omdat het was 2 keer betaalt en die meneer was heel brutaal en zeggen tegen me je hebt het teruggeboekt dus je hebt niet betaald😡 ik al gehoord dat kpn dubbel geld van mensen vragen 

• February 5, 2025

Heb je zelf betaald door het zelf over te schrijven? Of heb je betaald via een iDeal link van KPN? 

Zelf overmaken is volgens mij zinloos. Want dat herkent het systeem van KPN niet denk ik.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo en welkom op de KPN community ​@Haidu. Het spijt om te horen dat je een onprettige ervaring met de klantenservice. Het is mij nu niet helemaal duidelijk wat er precies aan de hand is. Je bent overgestapt van Odido naar KPN en nu heb je een dubbele betaling gedaan?Â