Skip to main content
Beantwoord

Mobiel abonnement aanpassen naar prepaid met nummerbehoud

• October 21, 2025
  • 4 reacties
  • 41 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Beste KPN medewerker,

Ik wil mijn abonnement wijzigen naar prepaid, met nummerbehoud; ik ben al klant bij KPN en heb een simkaart van jullie. Ik ben momenteel woonachtig in het buitenland, en kan geen telefonisch contact opnemen zonder hoge kosten te maken, vandaar dat ik deze route bewandel.

Is het mogelijk dat een medewerker mij hierbij kan helpen?

Hartelijke groet,

Lars

Beste antwoord door Jan van KPN

Goedemiddag ​@Hulpvraag11 , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

Goede vraag en kan me heel goed voorstellen dat je graag over wenst te gaan naar prepaid nu je in het buitenland bent! Zoals ​@JanD hierboven al aangeeft, dien je wel contractvrij te zijn en dan geldt er nog 1 maand opzegtermijn. Vanuit het buitenland kun je ons bereiken door het nummer +316 1200 1200 te bellen en aders kun hier ook contact over opnemen via Facebook, X of Instagram! Laat je ons weten of je met deze informatie uit de voeten kunt?

4 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • October 21, 2025

Beste ​@Hulpvraag11 als je contractvrij bent kun je met 1 maand opzegtermijn overgaan op prepaid met behoud nummer.

KPN is bereikbaar via X. Facebook, Instagram als je niet vanuit het buitenland wilt bellen met +31612001200

Succes

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 23, 2025

Goedemiddag ​@Hulpvraag11 , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

Goede vraag en kan me heel goed voorstellen dat je graag over wenst te gaan naar prepaid nu je in het buitenland bent! Zoals ​@JanD hierboven al aangeeft, dien je wel contractvrij te zijn en dan geldt er nog 1 maand opzegtermijn. Vanuit het buitenland kun je ons bereiken door het nummer +316 1200 1200 te bellen en aders kun hier ook contact over opnemen via Facebook, X of Instagram! Laat je ons weten of je met deze informatie uit de voeten kunt?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 23, 2025

Bedankt! Ik heb het inderdaad via Instagram kunnen regelen.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • October 28, 2025

Dat is goed om te lezen ​@Hulpvraag11 en bedankt dat je dit hier nog even hebt willen laten weten, top! 
En mocht je in de toekomst weer eens vragen hebben, laat het ons dan ook vooral weer weten 💪🏻