Skip to main content
Vraag

Mobiel nummer instellen voor ServicePlus

• February 12, 2025
  • 7 reacties
  • 110 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+5

Ik ben nu al tig maand bezig om mijn mobiel weer bij kpn in systeem te krijgen voor direct verbinding met service+

Er is niemand bij kpn die sit voor elkaar kan krijgen. Laatste service plus medewerker gaf aan dat het in het systeem goed staat, kon er verder niets mee.

Dit is de tweede keer dat mijn mobiel.nummer niet word doorgezet naar service+.

Ik heb geen vast nummer mijn eigen 06 nummer stond geregistreerd.

Is er iemand op het forum die erbij kan helpen?

Hebben meer mensen hier last van?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • February 12, 2025

Service plus voor mobiel??

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 12, 2025

Ik vermoed de Service Plus à € 5 per maand danwel i.c.m. huur Fritzbox. Met ruimere openingstijden voor klantenservice en directe verbinding met een persoon. Bij bellen naar 0800-0402 (en alleen dát nummer) zou de beller adhv z'n nummer herkent moeten worden voor direct doorverbinden met de Service Plus desk.

Voorwaarde: je belt niet anoniem.

Dat gebeurt kennelijk niet bij Steffen1. 

Hier zal toch echt een KPN Moderator aan te pas moeten komen.

Overigens is déze Service Plus niet meer afneembaar sinds een maand of 4. Alleen degenen die het al hebben houden het. 

Er is een nieuwe dienst met (dom genoeg) dezelfde naam. Maar houdt wel wat anders in.

Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • February 18, 2025

Helaas , service plus geeft aan niet te kunnen helpen. Ik had gehoopt dat er meer reacties kwamen. Of dat er iemand is die het kon oppakken. 

Ook jammer dat ik bericht krijg dat er antwoord cq oplossing is gegeven op mijn topic via de mail.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@steffen1, het is vrij druk op het moment, waardoor we minder snel bij je topic zijn dan anders.

Ik lees dat 't nog niet lukt, daarom ben ik op onderzoek uit gegaan: 

Er wordt inderdaad erkend dat dit helaas nog niet bij elke beller goed gaat die bij ServicePlus moet zijn, heel vervelend! Als je jouw internetproduct gekoppeld hebt in je MijnKPN, dan kan je een belafspraak inplannen. Je wordt dan door een collega van Service Plus teruggebeld wanneer het jou uit komt! Wat er precies aan de hand is, weet ik niet, maar voor nu is dit de beste oplossing. En weet dat wij deze signalen meenemen en doorspelen.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@steffen1, het is vrij druk op het moment, waardoor we minder snel bij je topic zijn dan anders.

Ik lees dat 't nog niet lukt, daarom ben ik op onderzoek uit gegaan: 

Er wordt inderdaad erkend dat dit helaas nog niet bij elke beller goed gaat die bij ServicePlus moet zijn, heel vervelend! Als je jouw internetproduct gekoppeld hebt in je MijnKPN, dan kan je een belafspraak inplannen. Je wordt dan door een collega van Service Plus teruggebeld wanneer het jou uit komt! Wat er precies aan de hand is, weet ik niet, maar voor nu is dit de beste oplossing. En weet dat wij deze signalen meenemen en doorspelen.

Hoi ​@Alexandra van KPN 

Ik heb exact hetzelfde probleem als TS ​@steffen1 , ook ik wordt niet direct doorverbonden met KPN Serivice Plus als ik bel met 0800-0402 of 1200, terwijl ik bel met het geregistreerde 06-nummer.
In alle gevallen moet ik minimaal één keer, soms zelfs twee keer KPN Service Plus inspreken voordat ik wordt doorverbonden.

Niet dat ik dit nu een groot probleem vind, maar het zou gewoon een stuk makkelijker zijn, als het systeem mij direct zou doorverbinden met KPN Service Plus.

Je collega’s van KPN Service Plus zijn hiervan op de hoogte, want er zijn veel meer klanten met KPN Service Plus die niet direct worden doorverbonden.
Daarom zou KPN Service Plus een eigen telefoonnummer moeten krijgen, dan ben je in één keer van dit probleem af, bijvoorbeeld via het telefoonnummer van XS4ALL wat toch al actief is.
Maak van dat nummer ook het telefoonnummer van KPN Service Plus, en het systeem ziet dan direct of iemand wel of geen abonnement heeft op deze dienst.

Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • April 23, 2025

Helaas is het nog steeds niet opgelost.

Is er iemand op het forum die er eens druk op kan zetten?

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

@steffen1 Hè dat is jammer, ik neem het signaal opnieuw mee, maar durf geen beloftes te doen over hoe snel het opgelost kan worden. Intussen is de handigste oplossing nog steeds om een belafspraak te maken: dan wordt je teruggebeld door een collega van ServicePlus wanneer het jou uit komt.