Skip to main content
Beantwoord

Mobiele factuur klopt niet en kan ik mobiel en thuis abonnement samenvoegen voor een beter overzicht?

• February 2, 2026
  • 5 reacties
  • 27 keer bekeken

Momenteel ben ik op reis in Zuid Amerika dus ik kan niet bellen en jullie bieden geen chat service aan dus ik probeer het zo.

Het lijkt erop dat op de factuur van mijn mobiele abonnement van januari incorrect is. Zover ik weet moet er 5 euro korting af net als bij de andere maanden. Daarnaast probeer ik mijn Disney+ abonnement op te zeggen, maar dat lukt niet via jullie website. Tenslotte zou ik graag willen weten of ik mijn internet abonnement van thuis en mobiele abonnement samen kan voegen om een beter overzicht te krijgen welke producten ik van jullie heb.

Bij voorbaat dank voor het mee kijken!

Ps. Ik moet zeggen dat jullie chatbot echt vreselijk slecht werkt.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Maartenvb96 ,

Dan lijkt het erop dat je jouw vijf euro korting vanwege Combivoordeel niet meer geactiveerd hebt staan. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN. 

Je kunt Disney+ opzeggen via MijnKPN. 

In MijnKPN heb je ook het overzicht over al jouw abonnementen. Staat er eentje niet bij? Hier staat de instructie hoe die te koppelen:

Informatie over Combivoordeel: 

5 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 2, 2026

Beste ​@Maartenvb96 KPN kun je ook bereiken via Facebook, X of Instagram.

Of je mobiele factuur correct is kan ik niet beoordelen.

Ik weet wel dat je mobiele en thuisfactuur administratief niet te combineren zijn tot 1 factuur.

Prettig verblijf verder.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 2, 2026

Hallo ​@Maartenvb96 ,

Dan lijkt het erop dat je jouw vijf euro korting vanwege Combivoordeel niet meer geactiveerd hebt staan. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN. 

Je kunt Disney+ opzeggen via MijnKPN. 

In MijnKPN heb je ook het overzicht over al jouw abonnementen. Staat er eentje niet bij? Hier staat de instructie hoe die te koppelen:

Informatie over Combivoordeel: 

• February 2, 2026

Tenslotte zou ik graag willen weten of ik mijn internet abonnement van thuis en mobiele abonnement samen kan voegen...

Dat kan niet. Meerdere mobiele abonnementen wel. Maar mobiel en thuis niet.

Heb je nu niet een streamingsdienst helemaal gratis? 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Maartenvb96, welkom op onze community. Ik zie dat Noordzee al goed meedenkt! Zoals Marlon al zegt kun je niet beide diensten op 1 factuur hebben maar als je beide diensten koppelt aan 1 MijnKPN account heb je ze wel enigzins naast elkaar.

Kom je hiermee uit de voeten?
Via de community kan ik je abonnement niet voor je aanpassen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 4, 2026

Het probleem is uiteindelijk opgelost via Instagram. Topic kan gesloten worden, bedankt voor de hulp.