Skip to main content
Beantwoord

Modem en TV+ Box zaten in dezelfde doos maar alleen TV+ Box is door KPN ontvangen

• August 29, 2025
  • 3 reacties
  • 31 keer bekeken

Ik krijg bericht dat mijn teruggestuurde modem niet is ontvangen, maar de KPN+box die in dezelfde doos zat, wel. Ik zit in het buitenland en wil hierover mailen met KPN, maar ik kan geen mailadres vinden. Hoe regel ik dit?

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hoi ​@Marjolein PY, welkom! Fijn dat je je apparatuur al teruggestuurd hebt, ik kan me voorstellen dat je verrast werd door het bericht dat je kreeg.

Soms komt het voor dat je een herinnering ontvangt terwijl je de apparatuur al teruggestuurd hebt. Vaak is de retour dan nog niet administratief verwerkt. Daar lijkt het in dit geval ook op. Je mag de herinnering dan negeren. Mijn tip is om het verzendbewijs nog even te bewaren, voor de zekerheid.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • August 29, 2025

KPN is niet bereikbaar per e-mail. Wel dus via de chat, Facebook, Twitter en telefonisch via 0800-0402.

Forum|alt.badge.img+2
  • Topper
  • August 29, 2025

Als je vanuit het buitenland wilt bellen naar kpn: +31-612001200

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@Marjolein PY, welkom! Fijn dat je je apparatuur al teruggestuurd hebt, ik kan me voorstellen dat je verrast werd door het bericht dat je kreeg.

Soms komt het voor dat je een herinnering ontvangt terwijl je de apparatuur al teruggestuurd hebt. Vaak is de retour dan nog niet administratief verwerkt. Daar lijkt het in dit geval ook op. Je mag de herinnering dan negeren. Mijn tip is om het verzendbewijs nog even te bewaren, voor de zekerheid.