Skip to main content
Beantwoord

Modem ingeleverd in winkel, mails blijven komen

• February 13, 2026
  • 2 reacties
  • 21 keer bekeken

Goedendag,

Ik heb recentelijk mijn internet adsl abonnement opgezegd en de modem in de kpn winkel ingeleverd.

Nu blijf ik echter continue mails binnenkrijgen dat ik de modem nog op moet sturen.

Zouden jullie kunnen kijken of alles goed staat of eventueel contact met de betreffende kpn winkel op kunnen nemen om dit te controleren?

Alle (tot zover ik weet) benodigde gegevens staan ingevuld in mn profiel

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@mrPbunny, welkom op onze community. Als het goed is heeft de winkel er al een aantekening van gemaakt. Deze herinneringen worden automatisch verzonden, je mag ze in dit geval gewoon negeren. Sorry voor het ongemak!

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 13, 2026

Beste ​@mrPbunny als het goed is heb je een inleverbewijs van de winkel gekregen, bewaar dat heel goed en heel lang om op verzoek te kunnen tonen.

Heb je niet zo'n bewijs ontvangen, neem dan onder werktijd contact op met KPN via 0800 0402 en leg e.e.a. uit.

Succes.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 16, 2026

Hoi ​@mrPbunny, welkom op onze community. Als het goed is heeft de winkel er al een aantekening van gemaakt. Deze herinneringen worden automatisch verzonden, je mag ze in dit geval gewoon negeren. Sorry voor het ongemak!