Skip to main content
Beantwoord

Modem retour gestuurd, toch krijg ik herinneringen

• April 18, 2025
  • 8 reacties
  • 23 keer bekeken

Ik heb mijn modem een aantal weken geleden retour gestuurd, volgens PostNL tracking is het 27 maart bezorgd, maar ik ontvang nog regelmatig herinneringen om dit op te sturen.

Omdat het al een tijd geleden bezorgd is volgens PostNL, lijkt het erop dat er iets is misgegaan met de administratie, en ik zou liever geen extra kosten worden berekend hierdoor.

Ik heb het telefonisch geprobeerd door te geven maar als ik in het keuzemenu inspreek dat het om een retourzending gaat wordt er een automatische sms gestuurd met kpn adresgegevens en word ik gevraagd om de verbinding te verbreken.

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Profielnaam forum, welkom bij onze community. 

Wat naar om te lezen dat hier iets mis gaat. Heb jij de 3S code nog van de verzending? Neem in ieder geval toch nog even contact met ons op. Maak in dit geval makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen en hoef je zelf niet meer te bellen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 22, 2025

Hi ​@Profielnaam forum, welkom bij onze community. 

Wat naar om te lezen dat hier iets mis gaat. Heb jij de 3S code nog van de verzending? Neem in ieder geval toch nog even contact met ons op. Maak in dit geval makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen en hoef je zelf niet meer te bellen. 

Hi Alex,

Bedankt voor de reactie. Ik probeerde net even een terugbelafspraak te maken, maar ik blijf steken op Dot, die niet begrijpt waar het over gaat. Ik heb een paar keer een variant gehad van "Ah, dan ben ik even in de war. Wil je je vraag dan opnieuw stellen, maar met iets andere woorden? Dan begrijp ik je beter.

Kan ik mijn tracking code aan jou geven en het op deze manier bij de juiste kanaal krijgen?

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • April 24, 2025

Als je op de link klikt moet je niet bij Dot zijn, maar rechts ernaast. Lukt het nu wel? 

Om zeker te zijn dat ik het niet verkeerd heb aangeklikt de vorige keer heb ik het nog een keer geprobeerd, maar ook de optie om een terugbelafspraak te maken wordt door Dot gekaapt. 

Ik heb het gesprek weer een paar keer doorlopen en met verschillende verwoordingen geprobeerd, maar ik kom niet op het punt uit waar ik een afspraak kan maken. Dot doet heel erg haar best, maar we blijven rondjes draaien zonder resultaat.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • April 29, 2025

Ik heb dit ook even doorlopen om te kijken of er toch iets aan de hand is. Als je verderop de optie kiest dat alles retour is en dat je toch een doos hebt gekregen of geen bevestiging, dat kan er een afspraak worden gemaakt. 

Maar, als de 3S code aangeeft dat het bezorgd is hoef je voor nu niets te doen. Laat het me wel hier weten mocht je nog een herinnering van ons krijgen. 

Dank je, Ik zal het nog een keer proberen op deze manier. Ik heb laatst een “laatste herinnering” ontvangen, dus ik verwacht dat er de volgende keer een factuur wordt verstuurd voor de al afgeleverde modem. Dan moet ik alsnog contact zoeken om dat weer terug te krijgen, dus ik probeer het op te lossen voordat het zover komt.

Vanochtend is het gelukt om via Dot een belverzoek te maken. En de modem schijnt ook al goed te zijn ontvangen, dus uiteindelijk niks aan de hand. Bedankt voor het meedenken, Alex!

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • April 30, 2025

Top, fijn om te horen! Dan is er niets aan de hand.