Skip to main content
Beantwoord

Moeder betaalt al 2 jaar lang voor abonnement dat niet meer gebruikt wordt

• September 18, 2025
  • 3 reacties
  • 76 keer bekeken

Wij zijn alle gegevens van mijn moeder van 75 aan het nalopen en beheren, ivm haar leeftijd.
Alleen zien we dat zij elke maand aan kpn mobiel betaald voor een abonnement wat toendertijd is opgezegd, 
Het enige wat ik kan achterhalen is haar klantnummer wat bij haar afboeking staat.
Ze heeft toen telefonisch contact gehad (maar kan net zo goed bij de winkel geweest zijn, dat weet ze niet meer precies)
Ik kan er geen gegevens van achterhalen in haar online pagina: behalve haar internet abbo en vast bellen.
Er staat niets van een mobiel abonnement in!!
Maar al 2 jaar 12,18 betalen voor een mobiel abonnement gaat toch aardig in de papieren lopen.

Hoe kan ze nu achterhalen wat ze er mee moet/kan doen?

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@janna48, welkom op de community. Zo'n abonnement houden is niet handig als het niet meer gebruikt wordt inderdaad. Via de community zijn onze mogelijkheden daarmee beperkt. Voor zulke vragen is telefonisch contact het makkelijkste, daar kan direct samen met jou gekeken worden wat er te zien is. Dit kan via het nummer dat Joep noemde, of via een terugbelafspraak op onze website.

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • September 18, 2025

Ik raad je toch aan om contact te zoeken met de klantenservice 0800-0402. Zij kunnen dan meteen met je meekijken. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 19, 2025

@Joep1965 

Dat is idd de volgende stap.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 20, 2025

Hoi ​@janna48, welkom op de community. Zo'n abonnement houden is niet handig als het niet meer gebruikt wordt inderdaad. Via de community zijn onze mogelijkheden daarmee beperkt. Voor zulke vragen is telefonisch contact het makkelijkste, daar kan direct samen met jou gekeken worden wat er te zien is. Dit kan via het nummer dat Joep noemde, of via een terugbelafspraak op onze website.