Skip to main content
Beantwoord

Moet 2e tv-ontvanger retour sturen, maar kan deze niet vinden

• October 23, 2025
  • 3 reacties
  • 67 keer bekeken

Goeden dag,

Ik zag onderstaande melding/vraag (precies mijn situatie), maar omdat het een oude melding is maak ik hierbij een nieuwe aan 

Bij afsluiten abonnement wilde KPN mij per se een 2e TV ontvanger leveren. Die 2e TV ontvanger is destijds meteen naar zolder gegaan, want die werd niet gebruikt. Nu moet ik die 2e TV-ontvanger retour sturen, maar hij is nergens te vinden. Misschien is hij in al die jaren al een keer opgeruimd samen met de ISDN apparatuur. Ik heb overal gezocht, maar niet te vinden.

Nadat ik de modem en de 1e TV ontvanger succesvol retour had gestuurd, kreeg ik verschillende herinneringen van KPN, waarin gevraagd werd het ontbrekende apparaat (de 2e TV ontvanger) op te sturen. Na drie herinneringen via E-mail kreeg ik deze week een brief van KPN met precies dezelfde vraag. Ik kan niks opsturen helaas.

Hoe nu verder?

Otto

Beste antwoord door Remco van KPN

Bedankt JanD,

Ik heb gebeld en uitgelegd, dat er geen apparaat meer is om terug te sturen. Er werd door KPN medewerkster een aanpassing doorgevoerd, zodat er geen verzoeken tot terugsturing meer gaan komen. Ze verzekerde mij dat er geen boete zou komen. Dat laatste, ik begreep omdat ik contact had opgenomen. 

Wat fijn ​@Barry001, vaak is even contact de beste oplossing dan. Ik moet wel vooropstellen dat niet in alle situaties er dan kan worden afgeweken van onze procedures maar dat neemt niet weg dat het mooi geregeld is dan. Als er nog vragen zijn laat het dan weten! Ik wens je een fijne dag en post gerust nog eens wat in de toekomst als we iets voor je kunnen doen!

3 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • October 23, 2025

Volgens de voorwaarden is KPN gerechtigd je een nota te sturen voor de vervangingswaarde.

Ik zou morgen even bellen via 0800 0402 om e.e.a. uit te leggen ​@Barry001 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 24, 2025

Bedankt JanD,

Ik heb gebeld en uitgelegd, dat er geen apparaat meer is om terug te sturen. Er werd door KPN medewerkster een aanpassing doorgevoerd, zodat er geen verzoeken tot terugsturing meer gaan komen. Ze verzekerde mij dat er geen boete zou komen. Dat laatste, ik begreep omdat ik contact had opgenomen. 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 27, 2025

Bedankt JanD,

Wat fijn ​@Barry001, vaak is even contact de beste oplossing dan. Ik moet wel vooropstellen dat niet in alle situaties er dan kan worden afgeweken van onze procedures maar dat neemt niet weg dat het mooi geregeld is dan. Als er nog vragen zijn laat het dan weten! Ik wens je een fijne dag en post gerust nog eens wat in de toekomst als we iets voor je kunnen doen!