Skip to main content
Beantwoord

Moet betalen voor diensten die niet geleverd zijn

• January 25, 2025
  • 8 reacties
  • 136 keer bekeken

Ik ben overgestapt naar een internet abonnement van kdn(koninklijke dieven Nederland) afgesloten en die zou op de 24-12-2024 ingaan maar plots krijg ik bericht van Koninklijke dieven Nederland dat er vertraging is en dat ik de router later zou ontvangen hoeveel later lieten ze niet weten heb ze toen gebeld om dat te achterhalen ze kwamen met allemaal smoesjes dat het door de kerst zou komen dat ik mijn spullen niet op tijd heb ontvangen en dat het na het nieuwe jaar het zou ontvangen vroeg nog dus maar ook dan niks ontvangen niet eens een track en trace dus weer gebeld met Koninklijke Dieven Nederland van waar blijven mijn spullen na het nakijken ervan blijkt er niks verzonden te zijn of ze kon het niet zien 

Maar geen zorgen werd mij verteld er zou weer een router verzonden worden heb nog aangegeven niet dat ik er dadelijk 2 ontvang en jullie problemen komen maken daar voor nee nee als er een tweede komt kan ne de tweede weigeren als je het 1ste al heb ontvangen zou drie werkdagen duren en ja hoor ook na langer dan drie dagen niks ontvangen was toen al 6 of 9 januari en mijn internet zou op de 24ste december operationeel moeten zijn dus ook al die tijd zonder internet heb ze toen gebeld en aangegeven dat ik alles wil annuleren ik ben toch niet gek ja dat was geen probleem.

Kijk ik na een paar dagen op mijn rekening hebben deze dieven 67,50€ van mijn rekening afgeboekt dus heb ik het geld terug laten storten krijg ik daarna smsjes dat ik betaling gemist heb en binnen dagen moet betalen.

Heb toen weer met ze gebeld van wat is hier toch de bedoeling van oh ja u moet betalen 

Ok ik moet betalen betalen voor wat voor wat moet ik betalen heb geen enkele diensten van KDN ontvangen dus wat moet ik betalen dan ja u krijg bij de eind nota het volledige geld terug einde van de mand en ander zouden er aanmaning kosten komen en als u een klacht ingediend zullen ze hetzelfde aan u vertellen maar ik heb geen diensten van KDN ontvangen dus waarom en waarvoor moet ik betalen en als ik toch mijn geld terug krijgt is het nu toch goed ik heb het zelf al geregeld nee meneer dat gaat niet onze systeem onze systeem dat het gaat echt niet u moet gewoon betalen maar voor wat moet ik dan betalen heb ik diensten van KDP ontvangen dan? Nee maar onE systeem dit en dat kunnen jullie dat nu dan niet gewoon invoeren oh nee mener dat kunnen wij niet.

Heb aangegeven dat ik een klacht wil indien en blijkbaar kan je dat alleen via de telefoon doen er zou in 5 dagen contact met mij worden opgenomen

Dus waarschijnlijk net over de 5 dagen dat ik moest betalen voor niet geleverde diensten stelletje dieven zo verdien KDN hun geld dus 

Heb toe die 67,50 als nog overgemaakt naar de dieven in verwachting dat ze mijn geld terug sturen eind van de mand.

Maar nee hoor krijg vandaag een email dat mijn abonnement Deze maand is het totaalbedrag van uw factuur € -24,68. Waar is mijn eind nota en waar blijft mijn 67,50.

En hoe zit het wel niet met een vergoeding voor de tijd dat ik door KDN geen internet heb gehad. Kon deze dieven vandaag niet bereiken omdat ze al dicht waren maar zal het zekker hier niet bij laten zitten dit is achterbaks dieven zijn ze bij Koninklijke dieven Nederland.

Beste antwoord door Joep1965

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/online-contactformulier.htm

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 25, 2025

Dag ​@Kpn stelletje dieven ik begrijp uit het verhaal dat u niet tevreden bent. Maar dat kunt u ook op een andere manier kenbaar maken. Dit is zo kinderachtig.  Wees een heer of mevrouw en pas uw tekst aan. Daar bereikt u veel meer mee. Dit is overigens een forum waar klanten elkaar helpen. 

Nee het is prima zo maar toch bedankt

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 25, 2025

U kunt beter hier een schriftelijke klacht indienen want hier op het forum wordt er niets mee gedaan. 

Ik vind geen info voor een schriftelijke klacht in te dienen.

Moet maar tot maandag wachten om ze maar weer te kunnen bellen. 

Ik zag wel op het form dat ze reageerde op klachten van klanten misschien dat mijn klacht niet onder het goede form is geplaatst door mij maar nu niks meer aan te doen.

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 25, 2025

Heel erg bedankt Joep zal het morgen meteen invullen miss dat ze jou leiding gevende bij KPN moeten maken.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • January 27, 2025

Goedenavond ​@Provider stelletje dieven en welkom hier op de KPN Community, al is de aanleiding natuurlijk een heel stuk minder.

Zie dat ​@Joep1965 je al heeft voorzien van de juiste link om een klacht in te dienen en hopelijk heb je dat inmiddels ook gedaan. Na het indienen van je klacht, zullen mijn collega's van de klachtenafdeling hierover contact met je opnemen en ik hoop natuurlijk op een voor jou goede uitkomst. Ik snap dat je niet blij bent met de manier waarop dit allemaal verloopt, dat zou ik zelf ook niet zijn. Anderzijds moet ik me ook aansluiten bij ​@Joep1965, je kunt er ook voor kiezen om dit op een andere manier kenbaar te maken, heel erg constructief is dit natuurlijk niet. Ik begrijp wel echt heel goed dat de emoties in dit soort situaties hoog op kunnen lopen maar het is nog steeds de toon die de muziek maakt!

Ik heb niks gelogen iemand die iets van een ander ontneemt dat niet van hem is en er ook geen enkele recht op heeft is toch een dief of zie ik dat verkeerd. Hoe noem jij zo een persoon en zo een aktie dan?

De toon is al gezet toen ik moest betalen voor iets wat ik nooit onvangen heb sterker nog als ik niet zou betalen voor dat wat ik letterlijk nooit ontvangen heb zou ik incasso op mijn dak krijgen en nog meer kosten moeten betalen.

En zelf nadat ze me hebben toe gezegd dat ik mijn geld terug zou krijgen (wat ik opgenomen heb omdat je met bedriegers  nooit voorzichtig genoeg kan zijn) aan het einde van de fictieve abonnement mand is dat nog altijd niet gebeurt moet ik gaan smeken voor mijn eigen geld dat is wel vreemd is het niet.

Zal wel iets culturels zijn rijk worden van andermans geld en harde werk waar men geen recht op heeft waar iemand anders hard voor gewerkt heeft en iemand anders komt en pikt het gewoon in en wil daar ook extra kosten aan verbinden als je niet mee werk met de dief die jou wilt bestellen en onterecht jou centen wilt hebben.

Zeer bijzonder allemaal.