Skip to main content
Vraag

Moet ik bij mijn verlenging betalen bij levering of komt dit op mijn eerste factuur?

• August 15, 2025
  • 5 reacties
  • 66 keer bekeken

KevinSmeets
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Contact gehad met jullie hierover

kon vandaag eindelijk een nieuw toestel uitzoeken

Dit gedaan en mij werk aangegeven via (Facebook klantenservice) dat dit via het eerst volgende factuur zou gebeuren

Nu telefoon besteld zie ik bij bestel status staan betalen bij afleveren? Dus moet ik dit dan direct bij de koerier van PostNL doen? en gaat dit niet via de eerst volgende factuur gebeuren zoals het mij werd verteld?

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • August 16, 2025

Hallo ​@KevinSmeets ,

Je betaalt een klein deel (144 euro) direct bij de  levering, de rest gaat via de factuur. 

• August 16, 2025

Ben je nieuwe klant? Of bestaande klant? 

Als je bestaande klant bent die het abonnement verlengd, dan word het toestel gewoon bezorgd door PostNL. Die heeft volgens mij helemaal geen mogelijkheid om af te rekenen. 

KevinSmeets
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 16, 2025

Ben je nieuwe klant? Of bestaande klant? 

Als je bestaande klant bent die het abonnement verlengd, dan word het toestel gewoon bezorgd door PostNL. Die heeft volgens mij helemaal geen mogelijkheid om af te rekenen. 

Ik ben bestaande klant en heb me abbonement verlengt 

KevinSmeets
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 16, 2025

Hallo ​@KevinSmeets ,

Je betaalt een klein deel (144 euro) direct bij de  levering, de rest gaat via de factuur. 

Raar dat het toch anders werd verteld tegen mij via de klantenservice 🤔 en word bezorgd met PostNL sinds waarneer kun je bij hun pinnen?

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • August 16, 2025

Het is eenmalig op de eerstvolgende factuur 144 + 6,89 thuiskopieheffing en daarna is de rest maandelijks het afgesproken tarief.Â