Skip to main content
Vraag

Mogelijkheid om te verlengen met Macbook Neo cadeau?

• August 30, 2026
  • 7 reacties
  • 148 keer bekeken

Ik heb een contractvrij abonnement bij KPN en wil nu een 2 jarig contract afsluiten icm de Apple Macbook Neo aanbieding.

Ik zie die mogelijkheid niet bij verlengen via mijn gegevens.

Weet iemand een mogelijkheid?

7 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • August 30, 2026

Dat gaat niet lukken. De aktie is voor nieuwe klanten en dat ben je als je minimaal 6 maanden geen klant bent geweest. Eventueel opzeggen en op naam van een eventuele partner een nieuw abonnement afsluiten is een optie😉.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@robberdebob. welkom op onze community, voor jouw persoonlijke verlengaanbod kun je terecht op kpn.com/verlengen, een belafspraak maken of langs een van onze winkels.

Dit aanbod zal niet hetzelfde zijn als dat voor nieuwe klanten.
Voor bestaande klanten hebben we ook acties en evenementen. KPN Voor Jou | Welkom op de KPN Community | KPN Community

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • September 2, 2026

Bestaande klanten krijgen gedurende beperkte tijd maar liefst € 7,50 korting. Dat is reden genoeg om een tijdje naar Ziggo of Odido te gaan, toch?

JanD
Wijsgeer
  • September 2, 2026

Bestaande klanten krijgen gedurende beperkte tijd maar liefst € 7,50 korting. Dat is reden genoeg om een tijdje naar Ziggo of Odido te gaan, toch?

Dat vind jij ​@RSMLN5 

Het is al mooi dat KPN bestaande klanten gedurende een bepaalde tijd ook nog korting geeft, dat hoeven ze niet te doen.

Zelf ben ik al ruim een halve eeuw bij dezelfde energiemaatschappij, ik word als gewaardeerde klamnt beschouwd en daar houdt het mee op.

Je kunt ook je bestaande pakket bij KPN eens tegen het licht houden. Als je nu een Hussel of ouder pakket hebt en je stapt over naar het huidige TV+pakket, kun je ook nog structureel goedkoper uit zijn.

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • September 2, 2026

Je ziet grote TV's en zo voorbij komen voor nieuwe klanten, en nu weer een playstation, daar is 7,50 een aalmoes bij vergeleken. Ze hoeven dit inderdaad niet te doen maar je voelt je toch besodemietert zo.

emielstroeve
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • September 2, 2026

en wie denk je die al die speeltjes moeten betalen? juist, wij en jijzelf. direct afschaffen en iedereen een lagere abo prijs.

• September 3, 2026