Skip to main content

De functie monteur annuleren op mijn kpn (voor afspraak morgenochtend) werkt niet. i.v.m. ziekenhuisopname is niemand thuis. Ik wil graag contact om de afspraak te annuleren. 

Het beste is morgen ochtend om 08:00 uur gelijk bellen, maar ik vrees dat je al te laat bent. Dit moet normaal 24u van te voren.

Het telefoonnummer is 0800-0402 (of via een KPN mobiele aansluiting op 1200).

Openingstijden:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten

Het beste is morgen ochtend om 08:00 uur gelijk bellen, maar ik vrees dat je al te laat bent. Dit moet normaal 24u van te voren.

Hoezo moet dit 24u van te voren bnh? Het liefste wel, maar onze planning is volledig dynamisch. Als er nog geen monteur onderweg is kan je 5 minuten voor je afspraak tijd nog afbellen en dan zou niemand er last van hebben.

Als het niet lukt om te annuleren via de website of app kunt u inderdaad bellen met 0800-0402. Lukt dit niet of komt dit niet uit dan kunt u of een briefje op de deur plakken of zorgen dat u telefonisch wel benaderbaar bent. De monteur belt u onderweg naar uw huis en dan kunt u aangeven dat u ivm een ziekenhuisopname niet thuis bent. Uiteraard zitten hier geen kosten aan vast en kan het altijd onverwachts gebeuren. 

Hoezo moet dit 24u van te voren bnh? Het liefste wel, maar onze planning is volledig dynamisch. Als er nog geen monteur onderweg is kan je 5 minuten voor je afspraak tijd nog afbellen en dan zou niemand er last van hebben.

Als het niet lukt om te annuleren via de website of app kunt u inderdaad bellen met 0800-0402. Lukt dit niet of komt dit niet uit dan kunt u of een briefje op de deur plakken of zorgen dat u telefonisch wel benaderbaar bent. De monteur belt u onderweg naar uw huis en dan kunt u aangeven dat u ivm een ziekenhuisopname niet thuis bent. Uiteraard zitten hier geen kosten aan vast en kan het altijd onverwachts gebeuren. 

Nou 24u van te voren is bij de meeste bedrijven / instellingen wel een vereiste i.vm. de planning, maar fijn voor TS dat KPN zo flexibel is! 

Welkom op de community ​@CMK21, dit kan je inderdaad het beste en snelste telefonisch aanvragen. Dat kan via het genoemde nummer of via een terugbelafspraak.

Ik hoop dat het gelukt is, en dat de ziekenhuisopname goed verlopen is!

Reageer