Skip to main content
Beantwoord

Monteur belt af en ik krijg geen compensatie voor mijn snippermiddag

• April 9, 2025
  • 4 reacties
  • 82 keer bekeken

Michel van Breukelen
Nieuwkomer

Beste KPN, Onlangs ben ik over gestapt. Ik heb een monteur laten komen, tijdslot ingepland voor vrijdagmiddag28 maart 2025 , vrij genomen en na ruim 2 uur wachten wordt ik gebeld met KPN planning dat de monteur die dag niet meer zou komen. Ik moest een nieuwe datum en tijdslot plannen wat mij dus weer een halve snipperdag kost. Dit gedaan voor vrijdagmiddag 04 April, klantenservice gebeld. Klantenservice zou mij op maandag of dinsdag 08 April terugbellen en zouden we praten oa over compensatie. Helaas hebben ze niet gebeld en heb ik zelf op 09 April gebeld en krijg gewoon te horen dat ik dit maar moet accepteren. Ondertussen heeft KPN wel het geld al afgeschreven, zonder enige vorm van compensatie voor mijn extra halve snipperdag. Ik heb dus nu het geld laten storneren, zodat men naar mij toe met een compensatie komt. Dit is t door KPN toch geen manier om met nieuwe klanten om te gaan. Als ik zo met mijn klanten zou omgaan ,dan hield ik niets over. KPN neem contact met mij op en tref een compensatieregeling. 

Beste antwoord door Remco van KPN

Goedemorgen ​@Michel van Breukelen dat klinkt als een behoorlijke valse start van je abonnement. Doorgaans vergoeden we dergelijke dagen inderdaad niet. Ik heb hier als moderator ook geen middelen voor maar ik zou zoals is aangegeven voorzichtig zijn met storneren omdat dit behoorlijke consequenties kan hebben. Mocht je daarover beklag willen doen dan is een klacht zoals Noordzee aangeeft.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 9, 2025

Hallo ​@Michel van Breukelen ,

Ik heb dus nu het geld laten storneren, zodat men naar mij toe met een compensatie komt. 

Dit is nooit een goed idee, hiermee krijg je alleen maar meer ellende. Advies, betaal de rekening zo spoedig mogelijk weer.

KPN neem contact met mij op en tref een compensatieregeling. 

KN gaat niet zelf met jou contact opnemen.

Helaas hebben ze niet gebeld en heb ik zelf op 09 April gebeld en krijg gewoon te horen dat ik dit maar moet accepteren. 

Dan heb je in ieder geval hun standpunt gehoord. 

Je bent het er niet mee eens, dat is wel duidelijk. Dan kun je een klacht indienen. 

Je kunt namelijk altijd het klachtenformulier  invullen indien je dit wenst. 

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

• April 9, 2025

KPN gaat dit zeker niet compenseren. Ik denk dat geen enkele provider dat doet. En de meeste andere bedrijven ook niet. Je zult dit moeten accepteren. En anders annuleer je maar als je denkt dat je bij een andere provider beter af bent.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 11, 2025

Goedemorgen ​@Michel van Breukelen dat klinkt als een behoorlijke valse start van je abonnement. Doorgaans vergoeden we dergelijke dagen inderdaad niet. Ik heb hier als moderator ook geen middelen voor maar ik zou zoals is aangegeven voorzichtig zijn met storneren omdat dit behoorlijke consequenties kan hebben. Mocht je daarover beklag willen doen dan is een klacht zoals Noordzee aangeeft.

Michel van Breukelen
Nieuwkomer

Dankjewel voor jullie antwoorden

Â