Skip to main content
Beantwoord

Na 3 maanden nog steeds geen bonus inruilactie gekregen

• 6 January 2025
  • 8 reacties
  • 40 keer bekeken

Wachten al bijna 3 maanden nog steeds geen bonus 100 euro gekregen.

inruil actie voor de nieuwe iPhone 16,

heb gedaan maar met IPhone 11.

al stappen gedaan maar nog een antwoord het bedrijf?!

En nu?

Beste antwoord door PPR058x

Goedenavond,

Om oude toestellen in te leveren, werken we samen met Recommerce. Dat betekent dat Recommerce alles zelf met jou afhandelt. Van het bepalen van de waarde van je telefoon, tot het verzenden, uitbetalen of eventueel terugsturen van je toestel. Heb je een vraag, dan kan je ook terecht bij Recommerce.

Bekijk origineel

8 reacties

PPR058x
Topper
Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • 41 reacties
  • Antwoord
  • 8 januari 2025

Goedenavond,

Om oude toestellen in te leveren, werken we samen met Recommerce. Dat betekent dat Recommerce alles zelf met jou afhandelt. Van het bepalen van de waarde van je telefoon, tot het verzenden, uitbetalen of eventueel terugsturen van je toestel. Heb je een vraag, dan kan je ook terecht bij Recommerce.

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27085 reacties
  • 9 januari 2025

Hoi ​@Y2023 . Welkom bij de KPN Community.

Zoals  ​@PPR058x al opmerkt gaat de afhandeling via recommerce. Als ik jou was zou ik contact met hen zoeken.   Meer info kun je trouwens vinden op onze website:

https://www.kpn.com/telefoon-inruilen?campaignid=so:c=merk-community

• Topper
  • 19 reacties
  • 19 januari 2025

Ik zit ook al een tijd te wachten op de bonus. Kpn en recommerce wijzen nu naar elkaar. 27 november heeft recommerce mijn ingeruilde toestel beoordeeld en aangegeven dat ik recht heb op de 100 euro inruil. Sindsdien wacht ik op de betaling. 
recommerce zegt dat KPN eerst moet bevestigen en afgelopen week heb ik KPN gebeld en geven aan dat de goedkeuring al is gegeven.

Geen idee wat ik nog moet doen om de inruilbonus te krijgen.

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27085 reacties
  • 20 januari 2025
wedeve schreef:

Ik zit ook al een tijd te wachten op de bonus. Kpn en recommerce wijzen nu naar elkaar. 27 november heeft recommerce mijn ingeruilde toestel beoordeeld en aangegeven dat ik recht heb op de 100 euro inruil. Sindsdien wacht ik op de betaling. 
recommerce zegt dat KPN eerst moet bevestigen en afgelopen week heb ik KPN gebeld en geven aan dat de goedkeuring al is gegeven.

Geen idee wat ik nog moet doen om de inruilbonus te krijgen.

Dat duurt dan wel érg lang.  Ik zou toch nog een keer contact zoeken met Recommerce.  Zij zouden -als ze inderdaad de bonus hebben toegezegd - dit moeten kunnen aankaarten bij KPN via een ticket.

https://support-tradein-recommerce.zendesk.com/hc/nl

• Topper
  • 19 reacties
  • 20 januari 2025

KPN Help me!!!

Dit is de reactie van recommerce:

Hallo,

Ik wil u erop wijzen dat we na validatie van uw documenten en hun verzending naar KPN geen zichtbaarheid meer hebben met betrekking tot de verwerking van uw bonus.

Als je je bonus nog niet hebt ontvangen, raad ik je aan rechtstreeks contact op te nemen met KPN voor meer informatie.

We blijven tot uw beschikking voor verdere hulp.

Met vriendelijke groet,

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27085 reacties
  • 21 januari 2025
wedeve schreef:

KPN Help me!!!

Dit is de reactie van recommerce:

Hallo,

Ik wil u erop wijzen dat we na validatie van uw documenten en hun verzending naar KPN geen zichtbaarheid meer hebben met betrekking tot de verwerking van uw bonus.

Als je je bonus nog niet hebt ontvangen, raad ik je aan rechtstreeks contact op te nemen met KPN voor meer informatie.

We blijven tot uw beschikking voor verdere hulp.

Met vriendelijke groet,

Oh, dat is in ieder geval duidelijk van hun kant.

je kunt nu het beste een terugbel afspraak maken. Dan belt een collega jou terug en zal dan samen met jou kijken wat er precies mis gaat. De  collega kan desnoods een ticket aanmaken. 

Contact en klantenservice | KPN  (zie onderaan de pagina)

Hopelijk is er daarna snel duidelijkheid!

• Topper
  • 19 reacties
  • 27 januari 2025

Eindelijk, 3 maanden na registratie, toch nog de bonus ontvangen. Bleek dat toch recommerce verantwoordelijk is voor de uitbetaling van de inruilbonus!

KPN zou het best wat makkelijker kunnen maken en zorgen voor een snellere afhandeling!!! Ik heb vele mails en telefoontjes moeten plegen om het te krijgen. Niet klantvriendelijk.

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27085 reacties
  • 28 januari 2025
wedeve schreef:

Eindelijk, 3 maanden na registratie, toch nog de bonus ontvangen. Bleek dat toch recommerce verantwoordelijk is voor de uitbetaling van de inruilbonus!

KPN zou het best wat makkelijker kunnen maken en zorgen voor een snellere afhandeling!!! Ik heb vele mails en telefoontjes moeten plegen om het te krijgen. Niet klantvriendelijk.

Het duurde wel erg lang.  :-(

Fijn dat het toch goed is gekomen.  Ik neem je bericht sowieso mee als feedback naar de afdeling die hier over gaat. 

Reageer