Skip to main content
Beantwoord

Na 8 weken eindelijk glasvezel, maar slechte service en geen compensatie

• June 11, 2025
  • 1 reactie
  • 37 keer bekeken

Hallo,

ik heb na 8 weken eindelijk eens glasvezel. 
man 7x verlof te hebben moeten pakken. 
En steeds maar hoorde ja komt iemand langs dit dat. 
Van kastje naar de muur gestuurd. 

Terug bel verzoeken die ze niet na komen!

zou vandaag gebeld worden 11-06 niemand wat laten weten. 

vandaag weer een gemaakt voor morgen. 
is het zo moeilijk om nieuwe klanten te woord te staan. 

ik mocht contact opnemen voor een compensatie voor het lange wachten en slechte service. 

en dan helpen ze gewoon niet! 
hele slechte service dit. 
Als ik dit had geweten was ik never naar KPN overgestapt!

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Daniël Feenstra. Welkom op de KPN Community en ook welkom bij de glasvezelclub. Al heeft dat wel wat voeten in de aarde gehad als ik jou goed begrijp. Het kan voorkomen dat er een kinkje in de kabel komt wat betreft de glasvezelactivatie of aanleg. Dan is het wel zo fijn dat het oplostraject soepel verloopt en iedereen zijn afspraken nakomt. Spijtig dat dat niet bij jou gelukt is. 

Wel is het misschien goed om op te merken dat we veelal afhankelijk zijn van KPN Netwerk en onderaannemers om problemen met de glasvezel op te lossen en er dus meerdere partijen bij betrokken zijn. Des te meer partijen er betrokken zijn, des te sneller er fouten en miscommunicatie ontstaat. Neemt niet weg dat jij hier de dupe van bent en dit erg vervelend is. Als je hier een klacht over wilt indienen, dan kan dat natuurlijk. Je kunt het het online klachtformulier invullen of je kunt, zoals je al hebt gedaan, een terugbelafspraak inplannen. Dan weet ik zeker dat we dit tot een goed en bevredigend einde kunnen brengen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 13, 2025

Hoi ​@Daniël Feenstra. Welkom op de KPN Community en ook welkom bij de glasvezelclub. Al heeft dat wel wat voeten in de aarde gehad als ik jou goed begrijp. Het kan voorkomen dat er een kinkje in de kabel komt wat betreft de glasvezelactivatie of aanleg. Dan is het wel zo fijn dat het oplostraject soepel verloopt en iedereen zijn afspraken nakomt. Spijtig dat dat niet bij jou gelukt is. 

Wel is het misschien goed om op te merken dat we veelal afhankelijk zijn van KPN Netwerk en onderaannemers om problemen met de glasvezel op te lossen en er dus meerdere partijen bij betrokken zijn. Des te meer partijen er betrokken zijn, des te sneller er fouten en miscommunicatie ontstaat. Neemt niet weg dat jij hier de dupe van bent en dit erg vervelend is. Als je hier een klacht over wilt indienen, dan kan dat natuurlijk. Je kunt het het online klachtformulier invullen of je kunt, zoals je al hebt gedaan, een terugbelafspraak inplannen. Dan weet ik zeker dat we dit tot een goed en bevredigend einde kunnen brengen.