Hallo,
Het is erg frustrerend hoe KPN met zijn klanten omgaat.
Ik ben nu 3 maanden bezig om het teveel betaalde abonnementsgeld van mijn mobiele nummer terug gestort te krijgen.
KPN brengt voor de inflatie correctie van dit jaar voor €15, €7.50 in rekening.
Na 3 maanden op rij hierover contact te hebben gehad kwam de standaard vervolg vraag
Kan ik nog wat voor u betekenen:
Daarop antwoorde ik , dat ik het wel prettig zou vinden als er wat aan het abonnementsgeld van KPN compleet gedaan kon worden.
Ik betaal al jaren voor 100 mbit terwijl er maar maximaal 40 geleverd kan worden.
De medewerken vertelde dat hij daar wat aan zou aanpassen en dat ik dan maandelijks minder zou gaan betalen.
Hij vertelde er niet bij dat hij het hele abonnement zou veranderen en dat ik nu maandelijks €9.99 moest gaan betalen voor spotify en dat ik dus onder de streep maandelijks meer kwijt ben.
Onbegrijpelijk dat KPN dan niet voor een trouwe klant die alles afneemt bij KPN als tegemoetkoming Spotify gratis aanbied.
En als ik nu na 30 jaar mijn abonnement wil opzeggen, zeggen ze dat het niet kan omdat mijn contract is gewijzigd??
Nooit gevraagd maar gratis gekregen van KPN. bedankt KPN
Al met al heeft het maandelijks bellen en uren aan de lijn geresulteerd dat ik meer kwijt ben per maand voor mijn abonnenten dan in het begin van dit jaar.
Je kunt dus beter niets zeggen en gewoon overstappen naar een ander en het verlies incasseren.
Bij KPN kom je niet verder dan de eerste lijn support