Skip to main content
Vraag

Na contact nog een keer een onterechte herinnering voor retour sturen apparatuur

• October 6, 2026
  • 5 reacties
  • 61 keer bekeken

Ik heb voor de 2de maal een verzoek gekregen om apparatuur terug te sturen maar ik heb niets terug te sturen.

De eerste keer was per email en dit heb ik telefonisch opgelost met de klantenservice.

Nu krijg ik een brief met retourdoos en label; wat zonde en waarom nu toch.

Maak het alsjeblieft voor eens en voor altijd in orde KPN.

5 reacties

E. Smit
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Slimmerik
  • October 6, 2026

Beste ​@GrietjeHans ,

Gewoon even bellen naar de helpdesk

En aangeven dat je een doos gekregen hebt

Maar dat allen het contract  aangepast is.

Dan kunnen ze er iets aan doen.  

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+28
  • Moderator
  • October 7, 2026

HI ​@GrietjeHans, welkom allereerst. 

Ik zie dat je zojuist nog een topic hierover hebt aangemaakt. Dat is niet nodig en heb ik verwijderd. 
Ook wil ik je bij deze geruststellen, komt allemaal goed en geen reden voor paniek. Ik verwacht dat dit automatisch is gebeurd na de afmelding. 
Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kijk ik dit voor de zekerheid na en maak alles in orde. 
Nogmaals geen zorgen hierover! 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 7, 2026

Ingevuld. Maar ik weet niet alles. En vertrouwen dat het goed komt, kan ik even niet. Dat heeft KPN beschaamd.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+28
  • Moderator
  • October 7, 2026

Ingevuld. Maar ik weet niet alles. En vertrouwen dat het goed komt, kan ik even niet. Dat heeft KPN beschaamd.

Mijn oprechte excuses hiervoor. Hopelijk kan ik het vertrouwen herstellen. Ik kan je in ieder geval beloven dat hier verder geen boetes  o.i.d. uit zullen voortkomen. 

Ik ga dit regelen! 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 7, 2026

Dankjewel. Ik wacht het af.