Skip to main content
Beantwoord

Na opzeggen abonnement na emigratie toch nog een factuur gekregen

• June 20, 2025
  • 3 reacties
  • 38 keer bekeken

Ik heb een bevestiging gekregen van abonnementopzegging door emigratie en weken later krijg ik een factuur voor het abonnement. Dit klopt niet
klantnummer *************

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Kyra2407 en welkom bij de KPN Community! Fijn dat het gelukt is om contact te krijgen, is het nu opgelost? Ik ben benieuwd! 

Voor toekomstige meelezers: heb je een bevestiging van je opzegging ontvangen en krijg je daarna nog een factuur? Wacht dan de factuur daarna af. Onze facturatie houdt geen rekening met toekomstige opzeggingen, maar op een volgende factuur krijg je het teveel betaalde geld weer terug. 

Mocht het toch niet goed gaan, maak dan een belafspraak met ons! Dan helpen mijn collega's je verder. 

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • June 20, 2025

Is het abonnement al gestopt ​@Kyra2407 ?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 20, 2025

Ja is zeker gestopt, ik heb de bevestiging gekregen. Ik heb KPN al aan de lijn nu!

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 22, 2025

Hi ​@Kyra2407 en welkom bij de KPN Community! Fijn dat het gelukt is om contact te krijgen, is het nu opgelost? Ik ben benieuwd! 

Voor toekomstige meelezers: heb je een bevestiging van je opzegging ontvangen en krijg je daarna nog een factuur? Wacht dan de factuur daarna af. Onze facturatie houdt geen rekening met toekomstige opzeggingen, maar op een volgende factuur krijg je het teveel betaalde geld weer terug. 

Mocht het toch niet goed gaan, maak dan een belafspraak met ons! Dan helpen mijn collega's je verder.