Skip to main content

Na overstap naar KPN geen gratis Netflix ontvangen

• May 7, 2026
  • 3 reacties
  • 46 keer bekeken

Hoi, ik heb al gebeld met kpn maar voel mij best belazerd. Via de tel ben ik een tijdje terug overgehaald om bij kpn te komen. Inmiddels Overgestapt van youfone naar kpn. Ik heb meerdere keren te horen gekregen dat ik gratis netflix zou krijgen ondanks dat we de mobiel bij youfone hebben. Heb het meerdere keren gevraagd bij meerdere personen en alle keren werd er gezegd dat ik en mijn extra data zou behouden bij youfone en netflix zou krijgen (standaard) want mevrouw youfone is ondereel van kpn werd er gezeg.  Puntje bij paaltje klopt niks van. En extra data van youfone kwijt en geen netflix.  Vind dit nogal een kwalijke zaak. 

3 reacties

• May 7, 2026

Beste ​@HildaP Als je een thuisabo hebt en een mobiel abo bij KPN heb je recht op combivoordelen,z\ie hieronder een uitleg en info daarover:

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 8, 2026

Hallo jan, ja daar zit dus het hele probleem. Ik heb al sim only bij youfone. Dus heb geen ander mobiel abbo nodig. Dat heb ik dus gezegd en toen zei kpn dat dit niet uitmaakte voor gratis netflix want youfone is een onderdeel. Dus zou en mijn extra data houden en netflix erbij krijgen. Meerdere keren gevraagd aan verschillende personen ook nog. En nu blijkt dat dus helemaal niet te kunnen….

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@HildaP. Welkom op de community en bij KPN. De combinatievoordelen met Youfone Compleet bestaan niet meer sinds 03-03-2025. Daardoor kun je deze voordelen niet meer krijgen. Alles over KPN Compleet lees je in het onderstaande topic. 

Â