Beste KPN,
In maart ben ik verhuisd naar mijn nieuwe adres, jullie zouden mee verhuizen. Vanaf het moment dat mijn abonnement in zou gaan werd dit steeds al verschoven omdat jullie nog niks konden leveren op het nieuwe adres. Na een tijd geen tv en internet kon ik een sin kaartje krijgen met een soort nood pakket. Ik moest regelmatig contact opnemen omdat t aantal gigabite op was, dit duurde soms echt ruim een week waardoor ik dan ook een week geen tv en internet had. Uiteindelijk heb ik op 28-5 mijn abonnement opgezegd want jullie konden nog steeds niks leveren. Ik kreeg elke maand nog steeds een factuur om te betalen waarop ik nog zo'n 3x het abonnement heb opgezegd! Uiteindelijk heb ik gebeld en daar werd mij verteld dat ik eerst de verhuis opdracht moest annuleren voordat ik het abonnement kon opzeggen.. ook zo fijn dat dit niet eerder vermeld is. Want er werd gezegd dat ik per mail moest opzeggen en dat het dan goed zou komen. Dus niet. Na het telefoon gesprek is het verhuis opdracht geannuleerd en kon ik toen pas opzeggen. Wederom per mail. Dit ging ook niet zomaar in 1x goed.Â
Â
Nu blijkt dat ik alsnog alle facturen moet betalen die inmiddels zo'n 300,- zijn in totaal terwijl kpn de diensten niet kon leveren, ik daarbij al had opgezegd per mail vanaf 28-5. Maar war later pas bleek dat dat dus niet kon vanwege het verhuis opdracht, waar ik dus nooit wat over heb gehoord, ook niet na meerdere keren contact te hebben gehad zowel telefonisch als via messenger. Ik heb tot mei netjes de facturen betaald en daarna niet meer omdat ij opgezegd had. Nu staat er dus een rekening open van ruim 300,- die ik zou moeten betalen. Ik ben het hier niet mee eens en zou graag naar een passende oplossing willen zoeken en een reactie vanuit jullie kant willen ontvangen.Â
Â
Met vriendelijke groetÂ
Diana Mulder