Skip to main content
Beantwoord

Na retourneren apparatuur krijg ik een onleesbare code als bevestiging

• 18 februari 2025
  • 3 reacties
  • 62 keer bekeken

Gisteren heb ik oude tv-ontvangers (Overgang op de nieuwste tv-ontvanger) in de KPN-winkel ingeleverd. De barcodes op de ontvangers zijn gescand en ik zou per mail een ontvangstbevestiging krijgen. Dit blijkt een streepjescode te zijn, met onder de streepjes een lange cijferworst. Wat is voor mij de meerwaarde hiervan? Ongetwijfeld zal die cijferworst op een geslaagde inname wijzen, maar een voor mij echt leesbaar is het NIET.

Dubbelklikken op de bijlage resulteert in een beeld met de aanbiedingen van KPN

Beste antwoord door Denise van KPN

Hoewel die voor jou misschien onleesbaar is, zou ik wel aanraden om de bevestiging te bewaren, ​@Herman Kuik. Het zal waarschijnlijk niet meer nodig zijn, maar meer voor het geval dat.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 38735 reacties
  • 18 februari 2025

Hallo ​@Herman Kuik ,

Gewoon die "ontvangstbevestiging" een paar maanden bewaren. Het heeft in de meeste gevallen inderdaad geen meerwaarde, maar soms gaat er iets fout bij de afdeling retouren en dan kan zo'n ontvangstbevestiging handig zijn. 

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+19
  • Moderator
  • 9032 reacties
  • Antwoord
  • 20 februari 2025

Hoewel die voor jou misschien onleesbaar is, zou ik wel aanraden om de bevestiging te bewaren, ​@Herman Kuik. Het zal waarschijnlijk niet meer nodig zijn, maar meer voor het geval dat.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 38735 reacties
  • 28 februari 2025
Noordzee schreef:

Hallo ​@Herman Kuik ,

Gewoon die "ontvangstbevestiging" een paar maanden bewaren. Het heeft in de meeste gevallen inderdaad geen meerwaarde, maar soms gaat er iets fout bij de afdeling retouren en dan kan zo'n ontvangstbevestiging handig zijn. 

@Herman Kuik 

Ik heb nog even de ontvangstbevestiging opgezocht die ik zelf heb ontvangen na het terugzenden van apparatuur. Jij zal ook zoiets ontvangen moeten hebben: 

Wij bevestigen dat wij alle apparatuur van u hebben ontvangen. Heel hartelijk bedankt!

Hebt u nog vragen?
Dan helpen wij u graag op kpn.com/retouren.

Vind uw antwoord

Met vriendelijke groet,

Team KPN

KPN Community
15 jaar!

En dat vieren we graag samen met jou.
Vier je het met ons mee?

Jubileum topic