Skip to main content
Beantwoord

Naam op factuur corrigeren

• July 17, 2025
  • 6 reacties
  • 65 keer bekeken

Na even bij KPN weg te zijn geweest opnieuw een abonnement afgesloten. En wederom wordt op factuur mijn naam vermeld zonder voorvoegsel, terwijl dit in mijn persoonsgegevens wel juist staat. Dit gebeurde ook bij mijn vorige abonnement. Wat is dit toch bij KPN? Klantenservice helpt mij onvoldoende. Werkt Marcia nog in de community? Zij heeft het probleem kunnen verhelpen de vorige keer.

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Allesalingebruik en welkom (terug) bij de KPN Community. Je kunt hier het beste een belafspraak met ons over maken. Mijn collega daar kan dit dan voor je regelen en hopelijk klopt de naam dan snel weer. 🙂

6 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • July 17, 2025

​@Marcia van KPN  bedoel je waarschijnlijk ​@Allesalingebruik 

Als ze dienst heeft zal ze denk ik wel even reageren binnenkort.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 20, 2025

Hi ​@Allesalingebruik en welkom (terug) bij de KPN Community. Je kunt hier het beste een belafspraak met ons over maken. Mijn collega daar kan dit dan voor je regelen en hopelijk klopt de naam dan snel weer. 🙂

• July 20, 2025

​@Sanne van KPN  de klantenservice komt er niet uit als ik het zo lees. Kun jij ​@Allesalingebruik erbij helpen?

Klantenservice heb ik inderdaad geen goede ervaringen mee als het omdat probleem gaat. Overigens niet zo vreemd, want waarom is mijn naam niet hetzelfde zoals vermeld bij de persoonsgegevens?

@Marcia van KPN is nog in dienst? Zij wist het de vorige keer te verhelpen. 

• July 23, 2025

​@Allesalingebruik de laatste reactie van ​@Marcia van KPN is 23 uur geleden, dus ik ga er wel vanuit 😉

Naam is gecorrigeerd door ​@Marcia van KPN waarvoor mijn dank!