Skip to main content
Vraag

Netflix blijft 9,99 euro afschrijven na opzegging

• January 25, 2026
  • 4 reacties
  • 67 keer bekeken

Netflix opgezegd, ook bevestiging gekregen: zou worden stopgezet per 24 december. Nogmaals opgezegd: bevestiging ontvangen, Netflix zou per 24 januari worden stopgezet.. Netflix blijft echter gewoon werken en geld afschrijven. Wat gaat KPN hieraan doen?

4 reacties

Paul.K
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • January 25, 2026

JanD
Superuser
  • January 25, 2026

Als je Netflix buiten KPN om hebt en je betaalt rechtstreeks aan Netflix, moet je bij Netflix zijn en niet bij KPN.

Als je Netflix via KPN hebt en je betaalt via KPN, moet je inderdaad bij KPN zijn, helpdesk via 0800 0402 onder werktijd of 24/7 Facebook, X of Instagram.

Succes.

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 25, 2026

Ooit heb ik Netflix via KPN aangevraagd. De kosten voor Netflix staan op de rekening van KPN, 9,99 euro. Ik heb Netflix geannuleerd bij Netflix, want bij KPN kan dat niet meer. Als in inlog bij Netflix, krijg ik te zien dat ik geen abonnement meer heb. Vanochtend kon ik bij Netflix gewoon kijken, vanmiddag is dat niet meer mogelijk. Eind december 2025 gingen ze vrolijk verder. Nu nog afwachten of KPN niet gewoon weer die 9,99 euro in rekening brengt.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hallo ​@Sanfrid. Ik snap dat dit vragen oproept en dat je hier graag een verklaring voor wil hebben. Trek gerust nog even aan de bel als Netflix weer gefactureerd wordt. Mocht dat het geval zijn zou je dan jouw profiel kunnen invullen en mij dan een seintje kunnen geven. Dan pak ik dat voor je op!