Skip to main content
Beantwoord

Netflix en entertainmentvoordeel na nemen mobiele abonnementen.

• May 7, 2022
  • 2 reacties
  • 43 keer bekeken

Hi,

Ik heb mij al aangemeld met 2 nummers mobiel bij KPN ,deze gaat echter in op 2 en 28 augustus 2022. Tevens heb ik KPN Hussel. 

Nu is mijn vraag stel ik neem nu Netflix (07 mei 2022), kan ik dan ook op 2 en 28 augustus gebruik maken van het entertainment voordeel, en hoe gaat dat in z'n werk?

Bvd en mvg,

Harry

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @Brarry zo gauw als je in MijnKPN Netflix met entertainmentvoordeel kunt bestellen, kun je dat aanvinken, voor die tijd nog niet, dus ik zou nog even wachten tot 1 van de abo’s loopt en goed geregistreerd is in MijnKPN.

Als je al een thuis-abo hebt en er wordt slechts 1 mobiel abo toegevoegd, die van 2-8-22 dus, kun je al van entertainmentvoordeel gebruik maken zoals ik eerder schreef.

Succes.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• Antwoord
  • May 7, 2022

Hallo @Brarry zo gauw als je in MijnKPN Netflix met entertainmentvoordeel kunt bestellen, kun je dat aanvinken, voor die tijd nog niet, dus ik zou nog even wachten tot 1 van de abo’s loopt en goed geregistreerd is in MijnKPN.

Als je al een thuis-abo hebt en er wordt slechts 1 mobiel abo toegevoegd, die van 2-8-22 dus, kun je al van entertainmentvoordeel gebruik maken zoals ik eerder schreef.

Succes.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 7, 2022

Hi Jan,

Dank je voor de reactie.

Groet