Skip to main content
Vraag

Netflix geactiveerd via KPN, is dit goed gegaan?

• September 10, 2026
  • 3 reacties
  • 48 keer bekeken

satshow
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5

Ik heb een tijdje Netflix niet gebruikt en wilde deze nu via kpn laten lopen. Dat is goed gegaan. 

Echter als ik inlog in mijn account bij kpn kom ik bij mijn bankrekening uit, op de 1 of andere manier is deze niet gekoppeld via kpn denk ik. 

Ik zie zowel bij kpn dat ik Netflix 1 maand heb maar in mijn account bij kpn zie ik hetzelfde. 

Betaal ik nu 2 keer en hoe kan ik dit ongedaan maken? 

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 10, 2026

Hallo ​@satshow ,

Dit staat op de kennisbank:

Heb je al Netflix?

Geen probleem. Ook als je al een Netflix abonnement hebt, kan je Netflix bij ons bestellen. Activeer je account met je huidige account nadat je Netflix bij ons hebt besteld. We zetten je account automatisch over. Al je gegevens, zoals je kijklijst en voortgang, blijven behouden.

Let op: Heb je extra gebruikers toegevoegd aan jouw abonnement bij Netflix? Dan komen deze te vervallen als je overstapt naar Netflix bij KPN.

bron:

satshow
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Slimmerik
  • September 10, 2026

Waarom zie ik dan op 2 plaatsen dat ik moet betalen? 

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@satshow, welkom terug bij de community! Ik snap je verwarring. Om even goed te kunnen bepalen wat hier precies gebeurt, wil ik graag wat meer duidelijkheid over wat je ziet.

Waar probeer je precies in te loggen wanneer je aangeeft dat je bij je bankrekening uitkomt en wat voor apparaat?  En wat krijg je daar precies te zien?

Je geeft ook aan dat je op twee plekken ziet dat je voor Netflix moet betalen. Kun je aangeven welke twee plekken dat zijn en wat er precies bij de betaling staat? Dan kunnen we beter bepalen of je daadwerkelijk twee keer betaalt of dat hetzelfde abonnement op beide plekken wordt weergegeven.

Laat het even weten, dan kijken we verder met je mee! 😊