Skip to main content

Ik wil netflix opzeggen.bij kpn zeggen ze dat moet bij netflix. Bij netflix zeggen ze dat moet bij kpn. Ga ermee aan de slag. En anders ga ik weg bij kpn. Groet Bertus. Ps dit loopt al bijna 1 jaar. Glecht geregeld door kpn

Hoi ​@Klantbert, het opzeggen gaat niet van harte begrijp ik. Het stopzetten van Netflix kan alleen via Netflix zelfs als je het Netflix abonnement al sinds 2021 hebt. Als je het recenter hebt, kan dat via MijnKPN: 

Heb je op die plekken al gekeken? Wat gebeurt er als je daar kijkt? Ik zie niet wat jij ziet, alleen wat jij vertelt. Als je meer vertelt kan ik met je meedenken.

Ik zie alleen maar dat er al zins .. 18 euro via kpn van mijn rekening wordt afgehouden. Zou duidelijk moeten zij voor wat voor soort abonnement e.d. ik weet ook niet meer wanneer ik ben begonnen maar heb er nooi gebruik van gemaakt.dus al met al kpn rege het voor mij laat de kpn het bij Netflix onderzoeken. Gr B

Heb je al in MIjnKPN gekeken ​@Klantbert? Staat het daar aan, staat het daar uit? Om met je mee te kunnen denken hebben we meer informatie nodig, 

Reageer