Skip to main content
Beantwoord

Niet eens met factuur maar kan niet bellen

• May 1, 2025
  • 6 reacties
  • 94 keer bekeken

Ik ben het niet eens met een factuur, maar kan niet bellen. Hoe kom ik toch in contact met kpn?

Beste antwoord door RBxx

Hallo ​@Johan1986 

Je kan KPN ook een bericht sturen via social media.
Je vindt KPN op Facebook en X. Stuur je vraag daar via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Je bent hier op een klant-helpt-klant community. Kunnen we je helpen?
Wat is er volgens jou fout met de factuur?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • May 1, 2025

Hallo ​@Johan1986 

Je kan KPN ook een bericht sturen via social media.
Je vindt KPN op Facebook en X. Stuur je vraag daar via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Je bent hier op een klant-helpt-klant community. Kunnen we je helpen?
Wat is er volgens jou fout met de factuur?

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@Johan1986, Ruud heeft je al op weg geholpen met een aantal opties zo te zien. Is het daarmee gelukt om je vraag te beantwoorden?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 5, 2025

Ja ik heb nu via Facebook contact met kpn

Jasper van KPN
Moderator

Helemaal goed ​@Johan1986, ik verwacht dat het via die weg verduidelijkt kan worden.

• Nieuwkomer
  • May 7, 2025

Wat vreemd dat je enkel via social media schriftelijk contact op kan nemen met KPN. Niet bepaald toegankelijk voor mensen die niet in staat zijn om te bellen en/of geen social media hebben.

Jasper van KPN
Moderator

Er zijn meerdere opties om contact met ons op te nemen, ik kan me voorstellen dat sommige opties niet voor iedereen werken. Voor jou is het gelukkig wel gelukt via een van die wegen.