Skip to main content
Beantwoord

Niet het hele bedrag terug gestort nadat ik te vroeg aangesloten ben

• August 16, 2025
  • 7 reacties
  • 69 keer bekeken

Ik heb een abonnement genomen maar kpn heeft me veel te vroeg aangesloten . Dus ik het uitgelegd en alles opgezegd op advies van kpn . Nu krijg ik niet het hele bedrag teruggestort ?? Ik heb gebeld maar de medewerkster kan niets meer doen omdat de topic is afgesloten ?? Zo kan ik ook wel rijk worden 🤬

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Francis0104. Welkom op de KPN Community! Begrijp ik je goed als ik zeg dat je op een nieuw adres een nieuw KPN internetabonnement hebt aangevraagd? Dat is op een bepaalde datum gestart, terwijl je nog niets aangesloten hebt en er nog geen gebruik van wilde maken? En dit heb je waarschijnlijk binnen 14 dagen zichttermijn weer geannuleerd. 

Als dit aan de hand is, dan klopt het strikt gezien dat we de dagen dat het abonnement actief was niet vergoeden. Dit zijn kosten die terecht in rekening worden gebracht. De activatiekosten en de teveel vooruitbetaalde abonnementskosten krijg je dan wel weer terug. Dan is het even de vraag wat de gecommuniceerde aansluitdatum was. Vanaf dat moment wordt namelijk je abonnement actief of je nu wel of geen modem aansluit. Als het inderdaad te vroeg is geactiveerd, dan heb je recht op teruggave van de abonnementskosten en dan kan de klachtenafdeling dit met je afhandelen. 

Laat maar weten hoe dit afgehandeld is :) 

7 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • August 16, 2025

Beste ​@Francis0104 je hebt blijkbaar toch een bepaalde tijd van de diensten van KPN gebruik gemaakt en dat moet uiteraard betaald worden.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 16, 2025

Nee ! Geen gebruik gemaakt van hun diensten want is op n nieuw adres en ik had niks geinstalleerd ! Ze geven zelfs toe dat het hun fout is

JanD
Superuser
  • Superuser
  • August 16, 2025

Beste ​@Francis0104 dan ku je het beste even een klachtenformulier invullen, zie onderstaande link:

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier

Succes

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 16, 2025

Gedaan ! Dankjewel en fijn weekend

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 18, 2025

Hoi ​@Francis0104. Welkom op de KPN Community! Begrijp ik je goed als ik zeg dat je op een nieuw adres een nieuw KPN internetabonnement hebt aangevraagd? Dat is op een bepaalde datum gestart, terwijl je nog niets aangesloten hebt en er nog geen gebruik van wilde maken? En dit heb je waarschijnlijk binnen 14 dagen zichttermijn weer geannuleerd. 

Als dit aan de hand is, dan klopt het strikt gezien dat we de dagen dat het abonnement actief was niet vergoeden. Dit zijn kosten die terecht in rekening worden gebracht. De activatiekosten en de teveel vooruitbetaalde abonnementskosten krijg je dan wel weer terug. Dan is het even de vraag wat de gecommuniceerde aansluitdatum was. Vanaf dat moment wordt namelijk je abonnement actief of je nu wel of geen modem aansluit. Als het inderdaad te vroeg is geactiveerd, dan heb je recht op teruggave van de abonnementskosten en dan kan de klachtenafdeling dit met je afhandelen. 

Laat maar weten hoe dit afgehandeld is :) 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 18, 2025

Inmiddels contact gehad en ik ga ook de resterende centen terug gestort krijgen ! 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Dat is goed nieuws! Dan is alles mooi afgewikkeld zo hoop ik.Â