Skip to main content
Beantwoord

Niet te spreken over de huurprijs van de allernieuwste KPN tv-ontvanger

• May 3, 2025
  • 8 reacties
  • 134 keer bekeken

Ik huur een tv kastje voor 6 euro. Wil het ruilen voor het nieuwe kastje . Dan moet ik 12 euro per maand betalen. 

Dat staat nergens. 

Heel mijn leven al lit van kpn .

Groetjes 

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@michelwestphal, het is inderdaad zo dat bij gebruik van 2 KPN tv-ontvangers waarvan 1 soundbox, er €12,00 extra bij komt qua abonnementsgeld. Jouw ongenoegen is duidelijk. Er is geen onderscheid tussen nieuwe of bestaande of zelfs lang vaste klanten bij het afnemen van de soundbox. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 3, 2025

Het eerste standaard kastje is gratis binnen het tv abonnement van 12,50.

De Soundbox, wat automatisch de eerste ontvanger wordt, kent een toeslag van 6,00 waarbij het abonnement dan dus 18,50 is met één ontvanger. En 24,50 met 2; 30,50 met 3, etc.

Kies je voor de standaard ontvanger als eerste ontvanger dan is het voor 12,50 met één ontvanger. 18,50 met 2 ontvangers; 24,50 met 3 ontvangers, etc.

😉 Je kiest zélf als eerste ontvanger voor Soundbox of standaard ontvanger.

Schemaatje wat ik gemaakt heb voor m'n site.

Bron: https://breedbeeldweetjes.wordpress.com/mogelijkheden-kpn-tv-abonnement/ 

Dit betreft uitsluitend KPN TV+, verkrijgbaar sinds 23 januari 2023. Dus niet de iTV abonnementen daarvoor.

TV+ Eerste ontvanger Extra ontvanger(s), max 5 extra
app only € 12,50 Eigen apparaat op 2 tv’s bruikbaar
met DIW7022 € 12,50 DIW7022 € 6,00 p/st DIW7022
met Soundbox € 18,50 Soundbox € 6,00 p/st DIW7022

De app is bij alle abonnementen te gebruiken.
Smart-tv app, alleen thuis, maximaal 2 tegelijk
Mobiele app (phone, tablet, tv.kpn.com), EER, maximaal 3 tegelijk

• May 3, 2025

Dat staat nergens. 

Er staat ook nergens dat er geen meerkosten zijn.

• May 4, 2025

Die 6 euro toeslag, voor de naam Bose is en blijft natuurlijk een flink bedrag € 72,00 per jaar. Een basis soundbar heb je binnen twee  jaar uitgespaard en een iets luxere in 4 jaar.

Wat beter geluid geeft laat ik verder in het midden klank en beeld beleving blijft toch iets persoonlijks.

@michelwestphal heb je een specifieke reden om voor deze box te kiezen zoals geen soundbar?

Goedemorgen Rowi

Ik heb een soundbar gekocht 

Dus perfect. 

Het ging om 12 euro per maand erbij.

• May 4, 2025

Goedemorgen Rowi

Dus perfect. 

Het is 6 euro extra zoals het overzicht van PeterG laat zien. En met een eigen sounbar heeft deze nieuwe box weinig tot geen meerwaarde. Hooguit als tweede box op een slaapkamer.

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • May 4, 2025

Goedemorgen Rowi

Dus perfect. 

Gehuurd bedoel je waarschijnlijk ​@michelwestphal , kopen kan niet.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 4, 2025

Nee, ​@JanD . Michel heeft een soundbar gekocht. En afgezien van huren van de Soundbox.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@michelwestphal, het is inderdaad zo dat bij gebruik van 2 KPN tv-ontvangers waarvan 1 soundbox, er €12,00 extra bij komt qua abonnementsgeld. Jouw ongenoegen is duidelijk. Er is geen onderscheid tussen nieuwe of bestaande of zelfs lang vaste klanten bij het afnemen van de soundbox.