Skip to main content
Vraag

Niet tevreden met de korting die mij is aangeboden als vaste klant

• December 2, 2025
  • 12 reacties
  • 67 keer bekeken

Ik wil toch even vermelden dat ik het bijzonder spijtig vind dat Kpn vaste klanten in de kou laat staan.

Ik ben al jaren klanten zowel mobiel als tv en internet. 

Zojuist gebeld om te verlengen. 

Ze kunnen mij een korting geven €5 per maand.

Ik vind dit heel treurig.

12 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • December 2, 2025

Welk type abonnement thuis heb je ​@Joury ? Je kunt dat terugvinden op de factuur.  Het kan zijn dat je een oud abonnement hebt. De nieuwe abonnementen kunnen iets voordeliger zijn. Wellicht dat je daar naar kan overstappen. Laat het maar weten dan kijken we met je mee. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 2, 2025

Ik kan het niet zien.

Ik heb standaard 1 gbit. Internet. Normaal tv

JanD
Superuser
  • Superuser
  • December 2, 2025

Je kunt ook teruggaan naar 100MBit/s, is ook een stuk goedkoper ​@Joury .

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 2, 2025

Ja dat is natuurlijk geen optie. Als gamer

JanD
Superuser
  • Superuser
  • December 2, 2025

Als jij het zegt.

Ik dacht dat reactietijden belangrijker zijn dan de snelheid,  want die is met 100Mbit/s meer dan voldoende. ​@Joury 

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • December 2, 2025

Kan je een screenshot van pagina 2 van de faktuur plaatsen? Wel even je privégegevens wegpoetsen. Je kunt ook bellen met de klantenservice 0800-0402 en vragen of je over kan stappen naar de nieuwste abonnementsvorm en wat de gevolgen dan zijn voor de prijs.

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • December 2, 2025

Dit zijn de huidige prijzen als je overstapt naar de nieuwe abonnementstypes:

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • December 2, 2025

Als jij het zegt.

Ik dacht dat reactietijden belangrijker zijn dan de snelheid,  want die is met 100Mbit/s meer dan voldoende. ​@Joury 

Toen ik nog veel gamede deed ik dat met 30mb, perfect om te gamen alleen het downloaden van spelletjes ging een stuk langzamer. Mensen verkijken zich echt op wat nodig is. 

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • December 2, 2025

Een game verbruikt tijdens het spelen niet meer dan 14 Mbit, en dat is al aan de hoge kant. Battlefield 6 gebruikt gemiddeld maar 6,5 Mbit tijdens het spelen. Downloaden met de grote van de huidige games is tegenwoordig een ander verhaal haha.

• December 2, 2025

Downloaden met de grote van de huidige games is tegenwoordig een ander verhaal haha.

Maar daar hoef je niet bij te blijven zitten. Je kan ondertussen gewoon wat anders gaan doen.

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • December 2, 2025

Downloaden met de grote van de huidige games is tegenwoordig een ander verhaal haha.

Maar daar hoef je niet bij te blijven zitten. Je kan ondertussen gewoon wat anders gaan doen.

Ja, dat klopt. Ik speel persoonlijk veel games met de jongens op Discord. Vaak gebeurt het dat zij weer een oude game spelen die ik niet meer op mijn pc heb staan, en dan vind ik het wel fijn als die binnen tien minuten gedownload is zodat ik meteen mee kan doen. Maar dat is meer luxe en persoonlijke voorkeur dan echt nodig.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Joury welkom op de KPN Community. Je ziet dat iedereen graag even meedenkt.  Het klopt dat er inderdaad acties zijn die gericht zijn op nieuwe klanten zoals Marlon en Noordzee aangeven, het klopt ook dat dit van alle tijden is en dat vrijwel alle providers dit doen. Neemt niet weg dat we ook voordelen bieden aan bestaande klanten. Denk hierbij bijvoorbeeld aan zaken als onze Combivoordelen en KPN Voor Jou.

Je kan altijd nog een keer contact zoeken met de klantenservice om toch nog eens alle abonnementen op een rij te zetten. 

Dat kan gemakkelijk via een terugbelafspraak op een moment dat jou dat uitkomt.