Skip to main content
Antwoord

Niet tevreden met verlengingsaanbod voor bestaande klant

• November 4, 2025
  • 5 reacties
  • 94 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Vandaag contact gehad met de klantenservice omdat ik mijn abonnement voor internet binnenkort kan verlengen.

Zeer teleurstellend welke opties worden aangeboden. Daar waar er op internet een basisprijs van 52,50 wordt gehangen een actieprijs van 35 euro voor 1 jaar, bij een abonnement van 24 maanden, krijg ik een voorstel van 6 maanden een paar euro korting. Daarna mag ik het volle pond betalen.

ongelooflijk hoe laag de KPN blijkbaar z’n vaste klanten heeft zitten. Hiermee voel je je niet serieus genomen. Ik ga nu stevig kijken naar een andere provider.

Beste antwoord door bnh

Kijk eens via deze link: https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

5 reacties

• November 4, 2025

Die 35 euro is alleen voor nieuwe klanten. Dus niet voor jou. Vergeet dat gewoon. 

Je kunt wel je abonnement om laten zetten naar de nieuwste abonnementsvorm. Dan betaal je hetzelfde als dat een nieuwe klant betaald na de welkomskorting. Dus bijvoorbeeld € 43,50 voor 200 mbit. En € 12,50 voor de eerste tv ontvanger. 

Dat is een optie die KPN medewerkers aan de telefoon niet voorleggen. Maar het kan wel en is vaak goedkoper dan het oude abonnement verlengen. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 4, 2025

Die 35 euro is alleen voor nieuwe klanten. Dus niet voor jou. Vergeet dat gewoon. 

Je kunt wel je abonnement om laten zetten naar de nieuwste abonnementsvorm. Dan betaal je hetzelfde als dat een nieuwe klant betaald na de welkomskorting. Dus bijvoorbeeld € 43,50 voor 200 mbit. En € 12,50 voor de eerste tv ontvanger. 

Dat is een optie die KPN medewerkers aan de telefoon niet voorleggen. Maar het kan wel en is vaak goedkoper dan het oude abonnement verlengen. 

@marlon Thanks die optie is geboden maar scheelt een paar euro per maand. Blijft mager. Vaste klanten betalen de korting van de nieuwe klanten. Dus inderdaad, niets nieuws onder de zon.

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • Antwoord
  • November 4, 2025

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 4, 2025

@bnh thanks, krijg ik hetzelfde bedrag als wat ik nu al betaal. Is dus nóg duurder 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 4, 2025

Hallo ​@PDep ,

Jij betaal kennelijk nu al het meest voordelige tarief, namelijk de 2025 propositie zoals die te zien is op kpn.com en de plaatjes in dit topic. 

Goedkoper dan de 2025-propositie ga je niet krijgen behalve inderdaad een tijdelijke korting van een paar euro's. 

Wil je veel minder gaan betalen voor jouw internet-abonnement? Dan zul je jaarlijks moeten overstappen naar een andere provider. Dan kun je daar profiteren van de eenmalige welkomstkorting.  En dan na een jaar dus weer naar de volgende. 

En dan zien we jou vanzelf t.z.t. weer terug bij KPN. Ben je al langer dan zes maanden geen klant geweest? Dan kun je profiteren van de welkomstaanbiedingen. 

Â