Skip to main content
Beantwoord

Niet tevreden over de service van KPN

• July 15, 2026
  • 3 reacties
  • 68 keer bekeken

Vorige week een medewerker aan de telefoon gehad nog nooit zo onbeschoft iemand meegemaakt. Verbreekt gewoon het gesprek Heb kpn opgezegd ben er wel klaar mee. Nieuwe klanten worden beloond vaste klanten zo als ik meer dan 40 jaar klant niet. Goed bezig kpn. Wifi werkt ook niet naar behoren 3 versterkers van kpn valt buiten nog weg.

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Wim123455431. Welkom op de KPN Community! Heel erg spijtig dat je zo'n ervaring hebt gehad met één van mijn telefonische collega's. Je mag op zijn minst altijd verwachten dat je vriendelijk en behulpzaak te woord wordt gestaan. Excuses daarvoor. 

Er bestaan echter wel limieten aan wat we kunnen kunnen bieden en dat zijn bijvoorbeeld de welkomstcadeau's. Deze bieden we alleen aan nieuwe klanten aan en als het goed is heb jij daar ooit ook van geprofiteerd. Aan bestaande klanten denken wij ook graag en ​@XS4-Arjan geeft al een mooie opsomming hoe je van allerlei voordelen gebruik kunt maken. Om je daar geheel over te informeren kun je hier nog meer lezen over KPN Voor Jou en hieronder meer over de Combivoordelen. 

Maar we kunnen je zeker wel helpen met je Wifi problemen. Daar hebben we meerdere digitale tools voor beschikbaar gemaakt. Zo kan de Wifi Manager je goed helpen en ook kun je met de MijnKPN app controleren of de Wifi versterkers een goed signaal hebben. 

We kunnen je helaas niet per e-mail een aanbod doen. Als je toch graag je pakket wilt bespreken met een collega van mij, dan kun je het beste een belafspraak maken. Dan weet je in ieder geval zeker dat je gelijk iemand aan de lijn krijgt en ook nog eens op het gewenste moment. 

Hopelijk kunnen we toch nog iets betekenen voor jou. 

3 reacties

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • July 15, 2026

Hoi ​@Wim123455431 wat vervelend dat je zulke slechte ervaringen hebt na 40 jaar. Ik begrijp dat je hebt opgezegd, dus het zal wel niet zoveel meer uitmaken of we je hier nog helpen.

Maar toch, het grootste probleem hier lijkt de wifi in de tuin. Daarom maar meteen de vraag: waar staat de dichtstbijzijnde versterker, en is die bedraad aangesloten? Deze problemen kan je ook bij een andere provider tegenkomen, dus wellicht kunnen we je hier in ieder geval op weg helpen voor een betere wifi.

Wat betreft de beloning van nieuwe klanten: ook vaste klanten worden beloond, oa met de “voor jou”-acties in Mijn KPN, maar ook met kortingen als je producten combineert. Als je al 40 jaar klant bent, ga ik er gemakshalve maar van uit dat je in ieder geval internet en telefonie hebt. Wellicht ook nog een of meer mobiele abonnementen bij KPN en televisie? Ook die combinatie kan een hoop voordeel opleveren in Mijn KPN.

Dat een medewerker zomaar het gesprek verbreekt is wel vreemd. Was je nog midden in een gesprek? En wilde je misschien hier nog dingen vragen die je niet meer in dat gesprek kwijt kon?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 15, 2026

misschien hebben ze nog een goed alternatief. 
laat ze dat maar op mijn mailadres zetten. 
misschien komen we er wel uit. En anders maar niet. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 16, 2026

Hoi ​@Wim123455431. Welkom op de KPN Community! Heel erg spijtig dat je zo'n ervaring hebt gehad met één van mijn telefonische collega's. Je mag op zijn minst altijd verwachten dat je vriendelijk en behulpzaak te woord wordt gestaan. Excuses daarvoor. 

Er bestaan echter wel limieten aan wat we kunnen kunnen bieden en dat zijn bijvoorbeeld de welkomstcadeau's. Deze bieden we alleen aan nieuwe klanten aan en als het goed is heb jij daar ooit ook van geprofiteerd. Aan bestaande klanten denken wij ook graag en ​@XS4-Arjan geeft al een mooie opsomming hoe je van allerlei voordelen gebruik kunt maken. Om je daar geheel over te informeren kun je hier nog meer lezen over KPN Voor Jou en hieronder meer over de Combivoordelen. 

Maar we kunnen je zeker wel helpen met je Wifi problemen. Daar hebben we meerdere digitale tools voor beschikbaar gemaakt. Zo kan de Wifi Manager je goed helpen en ook kun je met de MijnKPN app controleren of de Wifi versterkers een goed signaal hebben. 

We kunnen je helaas niet per e-mail een aanbod doen. Als je toch graag je pakket wilt bespreken met een collega van mij, dan kun je het beste een belafspraak maken. Dan weet je in ieder geval zeker dat je gelijk iemand aan de lijn krijgt en ook nog eens op het gewenste moment. 

Hopelijk kunnen we toch nog iets betekenen voor jou.