Skip to main content

Nieuw abonnement afgesloten, maar nog geen informatie over de PlayStation 5

• November 6, 2025
  • 4 reacties
  • 48 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb en abonnement bij jullie genomen. Vanaf 3 decemvmber gaat die in. Daar bij krijg ik en playstation 5 ontvang ik die nu of pas na 3 december ik heb namelijk van de 10 mails geen 1 over de Playstation, op de eerste na.

4 reacties

• November 6, 2025

Die ontvang je na de bedenk periode. Dus dat word wel eind november. 

Forum|alt.badge.img

Hoelang duurt de bedenk tijd?

Forum|alt.badge.img+7
  • November 6, 2025

Dienst

Het gaat hier bij om een overeenkomst (contract) voor een dienst, zoals een abonnement of een installatie door een KPN monteur. De 14 dagen bedenktijd start op de datum van aansluiting. Of op de datum van de afspraak met een monteur. Je vindt deze datum in de overeenkomst die we naar je e-mailadres hebben gestuurd. Deze is naar je verstuurd toen je de bestelling plaatste.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Amsterdamse020.020 welkom op de KPN Community! Ik zie dat iedereen graag even met je meedenkt, dank daarvoor! De onderstaande voorwaarden uit het artikel op onze kennisbank zijn van toepassing:

Voor het welkomstcadeau gelden de volgende algemene actievoorwaarden:

1. Het is na het bevestigen van je bestelling niet meer mogelijk om jouw keuze voor het actieaanbod aan te passen.
  2. Om je welkomstcadeau te ontvangen zijn een paar dingen belangrijk. Je abonnement moet actief zijn. De factuurdatum van je internet abonnement start de dag nadat je de modem installeert. Daarna gaan de 14 dagen bedenktijd in. Zo gauw die voorbij zijn, versturen we binnen uiterlijk 3 werkdagen je cadeau. 
    Let op: we sturen 't naar het adres waar je je abonnement op hebt aangevraagd. Dit kan je niet aanpassen.
  3. Als je het abonnement binnen de bedenktijd annuleert, heb je geen recht meer op het welkomstcadeau.
  4. Zo gauw het cadeau naar jou verzonden is, ontvangt je per e-mail een Track & Trace code van ons. Via deze Track & Trace code kun je de status van de levering bekijken.
  5. Je hebt garantie op jouw welkomstcadeau. Bij jouw cadeau ontvang je ook een brief met daarin meer informatie over deze garantie. Bewaar deze brief goed!

Mocht je verder nog vragen hebben stel ze dan gerust!