Vandaag zeer teleurstellend telefonisch contact gehad met KPN omtrent het verlengen van mijn abonnement (Internet). Ik heb op dit moment KPN Hussel 1000 Mbit en betaal hiervoor €63,17 per maand. Ik hou hierop 6 maanden €5 korting kunnen krijgen wanneer ik mijn abonnement verleng met 1 jaar. Dat ze bij een nieuw abonnement meer korting geven snap ik en hoor je mij niet over. Maar wanneer ik mij er even verder in ga verdiepen breekt mij de klomp….
KPN Hussel wordt sinds 23 januari 2023 niet meer aangeboden en gaat verder onder de naam ‘KPN Internet 1 Gbit/s’ Deze blijkt bij aanvang flink goedkoper te zijn en wordt nu als standaardtarief aangeboden voor €52,50. Ik blijk dus al bijna 2 jaar te veel te betalen en bovendien zou ik bij verlengen nog ruim boven het huidige standaardtarief uit te komen.
De persoon aan de telefoon probeerde het te verkopen als inflatie correctie en kon niet iets voor mij betekenen. Ik ben verder tevreden met KPN en wil dus liever ook niet weg maar ik vind dit niet getuigen van klantvriendelijkheid. Mijn vraag: wat kan KPN doen om mij als klant te behouden?