Skip to main content
Beantwoord

Nieuwe bestelling is ongewenst met korting doorgevoerd in plaats van de Dyson stofzuiger

• December 31, 2025
  • 7 reacties
  • 165 keer bekeken

Kpn net gesproken hadden alles wel 6 keer binnen gehad mijn order nu blijkt hebben ze er aantal gewist get systeem zeggen ze even later zeggen ze van niet   maar kom erop neer ik wilde dyson stofzuiger super graag .en wilde met spoed weg bij ziggo waardoor ik dacht dan nog maar 2 maanden extra betalen bij ziggo maar dan heb ik wel stofzuiger bij kpn .nu hebben ze mijn order door gezet met korting maar dat wilde ik niet is kpn heb dat zelf maar besloten maar ik wil de stofzuiger 

Kpn kunt u alstublieft wat doeb. Voor mijn

Beste antwoord door Jan van KPN

Goedemorgen ​@Juanita74 , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community!

Flink balen als je korting krijgt terwijl je juist wou kiezen voor de Dyson stofzuiger, ik durf ook niet te zeggen wat daar precies fout is gegaan. Als je nog binnen de 14 dagen bedentijd zit, kun je de bestelling altijd nog annuleren. Helaas is dit iets waar we je via deze weg niet direct verder bij kunnen helpen en ik wil je daarom ook adviseren om hier een belafspraak voor in te plannen met onze Helpdesk. Dan kan meteen worden gekeken of de bestelling nog kan worden geannuleerd en wat de andere mogelijkheden op dit moment zijn. Ik hoop voor jou uiteraard op een goede uitkomst! 🙏🏻

7 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 4, 2026

Goedemorgen ​@Juanita74 , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community!

Flink balen als je korting krijgt terwijl je juist wou kiezen voor de Dyson stofzuiger, ik durf ook niet te zeggen wat daar precies fout is gegaan. Als je nog binnen de 14 dagen bedentijd zit, kun je de bestelling altijd nog annuleren. Helaas is dit iets waar we je via deze weg niet direct verder bij kunnen helpen en ik wil je daarom ook adviseren om hier een belafspraak voor in te plannen met onze Helpdesk. Dan kan meteen worden gekeken of de bestelling nog kan worden geannuleerd en wat de andere mogelijkheden op dit moment zijn. Ik hoop voor jou uiteraard op een goede uitkomst! 🙏🏻

• January 4, 2026

Was die stofzuiger zo bijzonder dan dat die 2 maanden abonnementsgeld bij Ziggo waard was? 😳

Weet iemand het type van dat ding? Dan kan ik eens Googlen 🙃

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 4, 2026

Dat vroeg ik niet toch 

• January 4, 2026

Was die stofzuiger zo bijzonder dan dat die 2 maanden abonnementsgeld bij Ziggo waard was? 😳

Weet iemand het type van dat ding? Dan kan ik eens Googlen 🙃

De Dyson V10 is van MY2018, in iedergeval niet meer de jongste, vond het een vreemd cadeau in ieder geval. Ik werk zelf al sinds 2019 met de Dyson V11. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 4, 2026

Ik zat aan mijn 14 dagen en die stofzuiger zou dan in week 3 binnen moeten komen. Dus ben gaan bellen naar kpn en dan hoor ke dat kon gewoon zelf heb besloten. Korting in te voeren ipv contract met dyson die ik heb 

• January 4, 2026

Waarschijnlijk zal er wel in de voorwaarden gestaan hebben: OP=OP.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • January 5, 2026

Hoi ​@Juanita74 en bedankt voor jouw terugkoppeling!

Zou jij je profiel voor me in willen vullen en kun je hier een seintje geven zodra je dat hebt gedaan? Dan kan ik ook even mee gaan kijken. Ik kan dit namelijk niet helemaal plaatsen; je geeft aan dat de collega's van de Helpdesk aangeven dat je hier zelf voor hebt gekozen (in dat geval zou het ook op de bevestiging moeten staan van de bestelling)maar ik zie dat je ook een afbeelding plaatst waarbij het lijkt alsof je wel voor de Dyson hebt gekozen. Door mee te kijken, hoop ik je van duidelijkheid te kunnen voorzien. Geef je hier ook even een seintje zodra je je profiel hebt ingevuld? Alvast bedankt!