Ik ben inmiddels al ruim twintig jaar klant bij KPN (eerst bij HetNet en daarna dus KPN). Ik verbaas me al jaren over de grote cadeau's die nieuwe klanten krijgen. Ik weet daarbij dat er mensen zijn die elk jaar switchen van bijvoorbeeld KPN naar Ziggo en omgekeerd en dus elke keer van alles en nog wat krijgen. Als vaste trouwe klant moet je het doen met ‘cadeautjes’ als gratis films die je kunt kijken. Mijn huidige verlengingsaanbod is bij een nieuw abonnement voor 2 jaar: € 7,50 korting gedurende 6 maanden (dat is wel eens ooit rianter geweest). Ik heb een internet-tv-bel abonnement en vier mobiele abonnementen (goed voor een maandelijkse kostenpost van ruimt 160 euro! Ik had wel een rianter verlengingsaanbod verwacht. Daarnaast zou het niet verkeerd zijn om trouwe klanten echt te belonen (en niet degene die elk jaar switchen!!)
Bladzijde 1 / 1
Beste ​
Ik ben al ruim 50 jaar bij dezelfde energieleverancier en heb ook nog nooit een cadeau gehad, alleen maar prijsverhogingen de afgelopen jaren, maar ik klaag niet. ik wil dat zelf, ik ben niet zo'n 'hopper’.
Â
Â
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.