Skip to main content
Antwoord

Nieuwe streepjescode voor retourdoos?

• November 4, 2025
  • 4 reacties
  • 46 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb de retourbox met streepjescode aangeboden bij een pakketautomaat. Door een storing ging er geen vak open en bleef de automaat hangen. Toen ik het een paar dagen later opnieuw probeerde kreeg ik de melding dat de code al in gebruik was en kon ik het pakket dus niet meer versturen. Kan ik een nieuwe code ontvangen?

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@wim2025, welkom op de community! Wat vervelend dat het is misgegaan bij de pakketautomaat. Gelukkig is er een makkelijke oplossing. Je kunt via het linkje hierboven zelf een nieuwe verzendlabel aanvragen. Je kan ook gewoon langs een PostNL-punt gaan hiervoor. Daar kunnen ze jou ook verder helpen. 

Laat je even weten of het is gelukt?

4 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • November 4, 2025

@wim2025 je kunt via deze link een nieuw verzendlabel aanmaken en onderstaand antwoordnummer/adres gegevens invullen 🙂 :

KPN

Antwoordnummer 10119

2400VB Alphen aan den Rijn

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 6, 2025

Hoi ​@wim2025, welkom op de community! Wat vervelend dat het is misgegaan bij de pakketautomaat. Gelukkig is er een makkelijke oplossing. Je kunt via het linkje hierboven zelf een nieuwe verzendlabel aanvragen. Je kan ook gewoon langs een PostNL-punt gaan hiervoor. Daar kunnen ze jou ook verder helpen. 

Laat je even weten of het is gelukt?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 11, 2025

Bedankt voor de reacties. Heb geen nieuwe code aangemaakt want printer was leeg dus ik ben naar een PostNL punt gegaan en daar kon de oorspronkelijke code nog wel gewoon worden gescand.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@wim2025 Goed om te horen dat het toch gelukt is bij het PostNL-punt! Bedankt dat je even liet weten hoe het is gegaan, dat helpt ook andere bezoekers die misschien tegen hetzelfde aanlopen.