Skip to main content
Vraag

Nieuwe verhuisadres is onbekend bij KPN

• May 16, 2026
  • 5 reacties
  • 20 keer bekeken

Bij  het online (via MijnKPN) regelen van het verhuizen van mijn Alles in 1 pakket loop ik tegen het volgende aan: Ik heb mijn nieuwe adres ingevoerd, huisnummer 25A. De toevoeging A kent het KPN systeem echter niet. Ik loop nu het risico dat alles wordt verhuisd naar nummer 25. WAT TE DOEN?! Helaas blijkt het onmogelijk om een mail te sturen aan KPN of om op een redelijke termijn een medewerker te spreken. Aan een AI assistent heb ik niets. 

5 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • May 16, 2026

Weet je zeker dat 25A een aansluitpunt heeft? Mijn ervaring leert dat A/B/C huizen soms gesplitst zijn waarbij enkel enkel 1 aansluitpunt zit op de locatie waar hij ook zat voordat de woningen werden gesplitst. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 16, 2026

Wij hebben nog navraag gedaan bij de bewoner op 25B. Het lijkt erop dat je gelijk hebt, dat er inderdaad (nog) geen aansluitpunt zit op 25A. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 16, 2026

Vermoedelijk moet er een monteur aan te pas komen om dit te regelen

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • May 16, 2026

Vermoedelijk moet er een monteur aan te pas komen om dit te regelen

Betreft het een nieuwbouw? Dan moet je via mijnaansluiting eerst een aansluitingspunt laten maken en eventueel kabel leggen (graven). Als nog om DSL aansluiting gaat, heeft deze misschien al 4 aderen naar een adres, dan kan de monteur splitsen en voor ieder adres 2 aderen gebruiken. Anders wordt gecompliceerd en duur.

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • May 16, 2026

Doe vooral een aanvraag bij mijnaansluiting.nl, dit is geheel kosteloos en dan weet je waar je aan toe bent. Doe dit voor zowel KPN als de lokale kabelboer. (Zuggo, delta, etc.)