Skip to main content
Beantwoord

Nintendo Switch voucher nog niet ontvangen. Twee weken zichttermijn zijn al voorbij

• May 12, 2025
  • 2 reacties
  • 126 keer bekeken

Ik ben inmiddels ruim bijna vier weken verder, ik zit al 10 dagen te wachten op mijn Nintendo Switch voucher en ik word door iedere telefoniste zowel van KPN als van Sidekix van het kastje naar de muur gestuurd word met telkens het excuus nog even wat langer wachten, de voucher komt er aan. Al met al heb ik inmiddels wel lang genoeg gewacht, het is simpelweg een e-mail versturen met daarin een code, lijkt mij dat dit niet zo ontzettend moeilijk en ingewikkeld zou moeten zijn. Nu claimen ze interne problemen te hebben en ik maar weer moet wachten. Al met al wacht ik alles bij elkaar al bijna ruim twee maanden. Ik ben mij er goed bewust van dat je de voucher pas na de twee weken op zeg termijn kunt ontvangen, maar technisch wacht ik al langer dan dat. Want ten eerste heb ik een maand moeten wachten tot mijn abonnement in kon gaan. Vervolgens moest ik een week wachten tot mijn eerste betaling gedaan werd (vind ik ook redelijk vreemd dat dit niet meteen gebeurd is toen mijn abonnement in ging overigens) vervolgens moest ik nog eens twee weken wachten tot mijn opzegtermijn voorbij was. Dat is inmiddels DRIE weken geleden. En ik heb nog niets in mijn postvak. Ik vind het nogal mooi van KPN dat ze je eerst twee weken laten wachten voor je dit soort producten kunt ontvangen en daarna zodra al het gezeik begint je niet meer op kunt zeggen. Zo komen jullie en overigens Sidekix er wel makkelijk vanaf. Als ik woensdag (want dan zouden de 5 werkdagen van het intern onderzoek voorbij zijn) nog niks ontvangen heb horen jullie weer van mij.

Beste antwoord door Joshua Kloks

Code inmiddels ontvangen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • May 13, 2025

Code inmiddels ontvangen.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Joshua Kloks, welkom op onze community! Bedankt voor je terugkoppeling! Ik weet niet precies waarom het zo lang geduurd heeft, ik heb het idee dat er wat vertragingen zijn. Fijn dat je m inmiddels binnen hebt, sorry voor het lange wachten!