Hoi @afgmulder. Welkom op de community! Wat vervelend dat je na je overstap naar Odido nog facturen hebt ontvangen, dat hoort uiteraard niet zo te zijn! Om dit goed uit te laten zoeken, raad ik je aan om een terugbelafspraak in te plannen met onze klantenservice.
Via deze link kun je eenvoudig een tijdstip kiezen dat voor jou uitkomt. Zo kan een collega van de administratie dit voor je nakijken en, indien nodig, direct corrigeren.
Hi Vikash, bedankt voor je reactie.
Indien het zo simpel was dan had ik niet de moeite gedaan om een account aan te maken en het probleem hier neer te leggen.
Gezien er bijna €70 voor een simpel 100Mbit abonnement + TV incl. opnemen wordt gerekend zou er wat van een klantenservice mogen worden verwacht, echter blijkt de realiteit anders. Er is meerdere malen telefonisch contact geweest maar geen enkele medewerker is in staat om een simpel probleem op te lossen en roept maar wat.
Omdat Odido heeft verzuimd het KPN abbonement op te zeggen hebben wij hier zelf voor met de KPN klantenservice gebeld. De aansluiting zou alsnog worden beëindigd en gezien er na 4 oktober geen diensten meer zijn geleverd zouden de kosten worden gecrediteerd. Dit is niet gebeurd en eind november is er dan ook weer het volledige maandbedrag afgeschreven.
Mijn geduld is op en ik heb geen tijd of zin om nogmaals telefonisch contact op te nemen voor iets triviaals. Wellicht is het een idee dat KPN prioriteit geeft aan het fatsoenlijk trainen van klantenservice personeel dan bij het aanleggen van dubbele glasvezelaansluitingen. Desnoods lost Klantreacties dit op, zolang de problemen van KPN maar niet die van mij worden gemaakt.
Wat jammer dat je er niet uitgekomen bent met onze klantenservice. Ik kijk dit graag zelf voor je na. ik stuur je zo een privebericht en help je daar verder.