Skip to main content

Ik ben klant geworden tijdens de actie dat je een console cadeau zou krijgen. Vandaag zijn de 2 weken bedenktijd voorbij, maar heb nog geen code ontvangen.

Hoi ​@Anita94 

Welkom op de community van KPN.

Ik begrijp dat je uitkijkt naar je welkomstcadeau (Switch Console), waarvoor je hebt gekozen tijdens het aanvragen van je bestelling bij KPN.

Als eerst is het volgende van belang, de wettelijke bedenktijd van 14 dagen (herroepingsrecht) gaan pas lopen vanaf de dag dat het KPN Modem aangesloten en geactiveerd is op het glasvezel- of kopernetwerk van KPN.
Dus niet vanaf de bevestiging die je per mail hebt ontvangen na het bestellen.

Zijn deze 14 dagen inmiddels verstreken, dan krijg je binnen een week een e-mail met daarin een voucher waarmee je de Switch kunt bestellen.

Als die niet ontvangen hebt, dan kun je zelf contact opnemen met Sidekix, het bedrijf dat namens KPN de welkomstcadeaus verwerkt en opstuurt.

Sidekix is op werkdagen van 9.00 tot 19.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

Dus even bellen met Sidekix, en je weet hoe het staat met je welkomstcadeau.

Hoi ​@Anita94. Welkom bij KPN en op de community! Normaal gesproken wordt de code kort na het verlopen van de bedenktijd per e-mail verzonden, mits je abonnement actief is en het modem is aangesloten. Soms kan het een paar dagen duren voordat de mail wordt verstuurd.

Heb je toevallig al even je ongewenste/spammap gecontroleerd? Zo niet, dan raad ik aan om dat even te doen, soms komt de e-mail daar per ongeluk terecht.

Mocht je binnen een paar werkdagen nog niets hebben ontvangen, dan raad ik je ook aan om contact op te nemen met het nummer dat hierboven wordt gedeeld door ​@Michel.uit.Arnhem.

Reageer