Skip to main content
Beantwoord

Nog geen factuur nieuw Sim Only abonnement

• June 17, 2025
  • 9 reacties
  • 63 keer bekeken

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10

Op 12 mei jl. een bestelling geplaatst voor een nieuw sim only abonnement, sim ontvangen, geactiveerd en nummerbehoud ook uitgevoerd en per 21 mei jl. is de aansluiting actief. Ook het combi level is OK. MB’s delen gaat ook perfect. So far so good.

In ‘mijnkpn’ (mobiele app) staat nog steeds ‘benieuwd naar de status?’, bij het betreffende nummer eindigend op 046, terwijl alles al werkt! Overigens in de webversie van ‘mijnkpn’ staat dit niet. 

Bij de facturen staat nog helemaal niets voor het betreffende nummer, terwijl wel op 6 mei een sms werd ontvangen met daarin ‘uw nieuwe bundel start vandaag’.

Moeten jullie nog een zetje geven in een systeem?

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@driemaster, als het abonnement actief is en zichtbaar is in jouw MijnKPN zal de factuur vanzelf verschijnen inderdaad. De eerste factuur kan soms wat verschillen. Soms is die er al snel, en bij anderen is die er juist wat later. Je zult niet overgeslagen worden 😉

9 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • June 17, 2025

Beste ​@driemaster daar zou ik me niet druk over maken.

KPN loopt misschien wat achter met de administratie door verouderde systemen of zo.

Als ze geld nodig hebben, melden ze zich vanzelf wel een keer.

Reserveer gewoon de maandelijkse kosten, zodat je niet voor verrassingen komt te staan als je een nota over een paar maanden krijgt.

Zie ook onderstaande link voor aanvullende info:

Succes

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • June 17, 2025

Dank ​@JanD! Ik wacht geduldig af, zal vast wel goed komen! 

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • June 17, 2025

Op een gegeven moment krijg je tegelijk 2 facturen,  na 6 weken kreeg ik ze namelijk ook pas

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 18, 2025

Hoi ​@driemaster, als het abonnement actief is en zichtbaar is in jouw MijnKPN zal de factuur vanzelf verschijnen inderdaad. De eerste factuur kan soms wat verschillen. Soms is die er al snel, en bij anderen is die er juist wat later. Je zult niet overgeslagen worden 😉

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • June 18, 2025

@Jasper van KPN ‘k Was er eerlijk gezegd ook niet bang voor hoor… Alles komt goed 😻

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • June 19, 2025

Vandaag factuurtje ontvangen 💶 Case closed. 

Jasper van KPN
Moderator

Ah, kijk aan. Ik had dit bericht nog in een tabje open, maar ik had niet verwacht dat de timing zo perfect zou zijn! Alles is op z'n plek gevallen dus 🙂

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • June 19, 2025

@Jasper van KPN Je had helemaal gelijk. Wellicht was ik iets te ongeduldig in dit geval… 

Jasper van KPN
Moderator

Ik snap je vraag wel hoor, met sommige dingen is het belangrijk om zekerheid te hebben, en financiële zaken vallen daar wat mij betreft onder. Daarmee wil je geen onverwachte verrassingen krijgen 😉