Skip to main content
Beantwoord

Nog geen PS5 voucher ontvangen

• May 23, 2025
  • 5 reacties
  • 77 keer bekeken

Timea
Nieuwkomer

Hoi. Ik ben overgestapt naar KPN voor de PS5. Mijn internet is 27 dagen geleden geactiveerd. Ik heb nog steeds geen vouchercode ontvangen. Ik heb gebeld naar 0886237006, waar ook iemand van KPN aan de lijn was. Ze hebben mijn vraag echter doorverbonden naar een collega die al dagen niet heeft gereageerd. Waarom heb ik mijn voucher nog niet?

Beste antwoord door Vikash van KPN

​@Timea Dat klinkt inderdaad vreemd. Zodra je in aanmerking komt voor het welkomstcadeau en de verzending wordt gestart door onze partner, ontvang je een e-mail met een Track & Trace-code. Ik begrijp uit jouw bericht dat je dat nog niet hebt ontvangen. In dit geval wil ik je adviseren om nogmaals contact op te nemen met het nummer dat eindigt op 006. Zij verzorgen de verzending van het cadeau en zijn op werkdagen bereikbaar van 9.00 tot 19.00 uur via 088 6237 006 (lokaal tarief).

Meer hierover lees je in het topic hieronder

Laat je hier weten hoe dit afloopt?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Timea. Welkom bij KPN en op de KPN Community! Wat jammer dat je de vouchercode voor de PlayStation 5 nog niet hebt gekregen. Ik snap dat je daar duidelijkheid over wilt.

Als je internet al 27 dagen actief is, dan had je de vouchercode eigenlijk al per e-mail moeten ontvangen. Om dit goed te laten uitzoeken, kun je het beste een belafspraak maken met onze klantenservice. We bellen je dan op een moment dat het jou uitkomt.

Timea
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 25, 2025

Hi Vikash,

Ik heb al contact opgenomen met KPN. Ik werd doorgestuurd naar het nummer dat eindigt op 006, omdat de vouchercode van een externe bron zou moeten komen en niet rechtstreeks van KPN. Ik wacht nog steeds tot ze contact met mij opnemen. Maar dit alles begint erop te lijken dat ik helemaal niets krijg en dat het allemaal voor niets is geweest.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

​@Timea Dat klinkt inderdaad vreemd. Zodra je in aanmerking komt voor het welkomstcadeau en de verzending wordt gestart door onze partner, ontvang je een e-mail met een Track & Trace-code. Ik begrijp uit jouw bericht dat je dat nog niet hebt ontvangen. In dit geval wil ik je adviseren om nogmaals contact op te nemen met het nummer dat eindigt op 006. Zij verzorgen de verzending van het cadeau en zijn op werkdagen bereikbaar van 9.00 tot 19.00 uur via 088 6237 006 (lokaal tarief).

Meer hierover lees je in het topic hieronder

Laat je hier weten hoe dit afloopt?

Timea
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 27, 2025

Hi. I called again. I was on the line for 45 minutes minimum. Until they figured out that they just didn't realize the days passed and I'm eligible.....

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

​@Timea Good to hear that it was eventually clarified that you’re eligible. Has it been sorted out now, and will a PlayStation 5 be sent to you soon?