Skip to main content
Beantwoord

Nog geen voucher ontvangen terwijl mijn abonnement is gestart op 16 maart

• April 22, 2025
  • 1 reactie
  • 9 keer bekeken

Ik heb ook nog steeds geen voucher ontvangen, terwijl mijn abonnement is ingegaan op 16 maart en mijn eerste factuur betaald op 1 april. Waarom krijg ik geen cadeau? Dit is me telefonisch meerdere malen beloofd…

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@gvl en welkom bij de KPN Community! 

Logisch dat je wilt weten wanneer je de voucher ontvangt. Ik ben benieuwd naar het volgende:

• Heb je de orderbevestiging van je bestelling ontvangen en staat daarin ook bevestigd dat je een console als welkomstcadeau ontvangt? 
    - Zo ja, controleer dan of de mail niet in je junk of spamfolder beland is.
       Mocht hij daar niet staan, neem dan tijdens kantooruren en werkdagen contact op met onze partner via 088-6237006. 
    - Mocht het cadeau niet in de bevestiging staan, dan is deze helaas niet besteld en zal je geen voucher ontvangen. 

Hopelijk kun je hiermee uit de voeten!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 25, 2025

Hi ​@gvl en welkom bij de KPN Community! 

Logisch dat je wilt weten wanneer je de voucher ontvangt. Ik ben benieuwd naar het volgende:

• Heb je de orderbevestiging van je bestelling ontvangen en staat daarin ook bevestigd dat je een console als welkomstcadeau ontvangt? 
    - Zo ja, controleer dan of de mail niet in je junk of spamfolder beland is.
       Mocht hij daar niet staan, neem dan tijdens kantooruren en werkdagen contact op met onze partner via 088-6237006. 
    - Mocht het cadeau niet in de bevestiging staan, dan is deze helaas niet besteld en zal je geen voucher ontvangen. 

Hopelijk kun je hiermee uit de voeten!