Skip to main content
Beantwoord

Nog geen welkomstcadeau ontvangen (PS5)

• January 7, 2026
  • 2 reacties
  • 35 keer bekeken

Mijn bedenk tijd is al ruim voorbij na 2 week zegt kpn je hoort gelijk na je bedenktijd dat je ruimte kan maken voor me PlayStation 5.

Nog niks ontvangen wat is dit nu met valse voorwendselen contracten uit lokken echt iets voor tv programma kassen denk ik

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Pascal de jong ,

Er was wat vertraging ontstaan. Maar inmiddels is de uitlevering begonnen. Nog even geduld. 

Moderator Alex schreef onlangs:

Zoals jullie al hebben gelezen is vanwege enorme belangstelling voor deze actie is een vertraging ontstaan met het uitleveren van de PlayStation 5. Her en der stond dat de uitlevering pas begin januari zou beginnen.

Maar goed nieuws: we leveren al uit vanaf vandaag. Het pakket wordt verstuurd via Post NL en zodra het onderweg is wordt er ook een track & trace code gemaild.

Bedankt voor jullie geduld. 

bron: 

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 7, 2026

Hallo ​@Pascal de jong ,

Er was wat vertraging ontstaan. Maar inmiddels is de uitlevering begonnen. Nog even geduld. 

Moderator Alex schreef onlangs:

Zoals jullie al hebben gelezen is vanwege enorme belangstelling voor deze actie is een vertraging ontstaan met het uitleveren van de PlayStation 5. Her en der stond dat de uitlevering pas begin januari zou beginnen.

Maar goed nieuws: we leveren al uit vanaf vandaag. Het pakket wordt verstuurd via Post NL en zodra het onderweg is wordt er ook een track & trace code gemaild.

Bedankt voor jullie geduld. 

bron: 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 14, 2026

Uiteindelijk komt het goed. Maar je bent niet de enige die erop wacht. De animo bleek heel groot te zijn. Even geduld nog….