Skip to main content
Vraag

Nog niets gehoord over mijn gemelde opzegging

• July 30, 2026
  • 1 reactie
  • 20 keer bekeken

Waaron hoor ik niks over mijn opzegging van mijn abonnement 

1 reactie

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Hoi ​@Jt1980. Welkom op de KPN Community! Jammer dat je je abonnement wil opzeggen. Dat horen we niet graag natuurlijk. 

Het hangt er vanaf hoe je de opzegging hebt doorgegeven. Als je telefonisch contact opneemt en de opzegging is mogelijk, dan krijg je meteen een bevestiging per mail toegestuurd. Als je online een opzegging doet, dan willen we eerst controleren of jij echt zelf hebt opgezegd en checken we of er geen betaalachterstanden zijn. Daarvoor nemen we dan telefonisch contact met je op. 

Als laatste kan je ook via een overstapservice een opzegging hebben doorgegeven en dan krijg je van ons ook communicatie toegestuurd dat we dit verzoek hebben binnengekregen van een andere provider. Je krijgt dan van je nieuwe provider te horen wanneer je nieuwe abonnement ingaat en dat zij op dezelfde dag je oude abonnement opheffen. 

Als je meer duidelijkheid wilt, dan zit er niets anders op dan contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen zien of de opzegging correct geregistreerd staat en per wanneer dit gaat gebeuren eventueel. Maak dan een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het uitkomt. Hopelijk heb je zo de informatie die je zocht en heb je snel meer duidelijkheid!