Skip to main content
Vraag

Nog niets gehoord over welkomstcadeau

  • June 25, 2026
  • 2 reacties
  • 41 keer bekeken

Mijn tv/internet abbonement is ingegaan op 10 juni, hierbij zou ik ook een welkomstcadeau ontvangen. Tot op heden heb ik hier nog niks over gehoord, wanneer kan ik dit verwachten?

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 25, 2026

Hallo ​@Dannyk87 ,

Nog even geduld. Het duurt eerst veertien dagen en dan wordt het daarna binnen drie werkdagen verzonden.

Bron: 

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Om je welkomstcadeau te ontvangen zijn een paar dingen belangrijk. Je abonnement moet actief zijn. Daarom ontvang je eerst de eerste factuur. Daarna gaan de veertien dagen bedenktijd in. Zo gauw die voorbij zijn, versturen we binnen uiterlijk drie werkdagen je cadeau. 

Daarna wordt het welkomstcadeau verzonden door onze partner. Je ontvangt een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Let op: we sturen 't naar het adres waar je je abonnement op hebt aangevraagd. Dit kan je niet aanpassen.

Mijn abonnement is al twee weken actief, maar ik heb nog geen Track & Trace ontvangen. Wat nu?

Neem contact op met ons. Je kunt hiervoor een belafspraak maken. Wij bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

 


Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@Dannyk87 en welkom bij de KPN Community. Ook welkom bij KPN! 

De 14 dagen zijn inmiddels voorbij dus we versturen binnen 3 werkdagen je cadeau, zoals in de informatie die Noordzee geeft inderdaad ook staat. 🙂
Mocht je na 3 werkdagen nog niks gehoord hebben, 

Mijn abonnement is al twee weken actief, maar ik heb nog geen Track & Trace ontvangen. Wat nu?

Neem contact op met ons. Je kunt hiervoor een belafspraak maken. Wij bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

Dan is dit inderdaad ook mijn advies!

Hopelijk hoef je niet lang meer te wachten. Alvast veel plezier met het cadeau en je diensten, maak hier gerust weer een topic aan als je in de toekomst nog ergens vragen over hebt!