Skip to main content
Beantwoord

Nog niks gehoord over 50" Philips TV actie

• July 5, 2025
  • 6 reacties
  • 82 keer bekeken

19 juni is mijn 2 jarig contract ingegaan. Ik heb gebruik gemaakt van de actie waarbij ik een 50” tv van Philips zou ontvangen na 14 dagen bedenktijd. Die 14 dagen zijn om maar ik heb nog niets gehoord of ontvangen….graag een update.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Djeff70 ,

Dat zou goed kunnen, want na die veertien dagen duurt het nog maximaal drie werkdagen.

De officiële tekst:

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Om je welkomstcadeau te ontvangen zijn een paar dingen belangrijk. Je abonnement moet actief zijn. Daarom ontvang je eerst de eerste factuur. Daarna gaan de veertien dagen bedenktijd in. Zo gauw die voorbij zijn, versturen we binnen uiterlijk drie werkdagen je cadeau. 

Daarna wordt het welkomstcadeau verzonden door onze partner. Je ontvangt een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Let op: we sturen 't naar het adres waar je je abonnement op hebt aangevraagd. Dit kan je niet aanpassen.

Voldoe je aan alle vereisten en heb je nog vragen, dan kan je terecht bij onze partner. Zij regelen de verzending van het welkomstcadeau. Ze zijn op werkdagen van 9.00 tot 19.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

bron: 

6 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • July 5, 2025

Hallo ​@Djeff70 ,

Dat zou goed kunnen, want na die veertien dagen duurt het nog maximaal drie werkdagen.

De officiële tekst:

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Om je welkomstcadeau te ontvangen zijn een paar dingen belangrijk. Je abonnement moet actief zijn. Daarom ontvang je eerst de eerste factuur. Daarna gaan de veertien dagen bedenktijd in. Zo gauw die voorbij zijn, versturen we binnen uiterlijk drie werkdagen je cadeau. 

Daarna wordt het welkomstcadeau verzonden door onze partner. Je ontvangt een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Let op: we sturen 't naar het adres waar je je abonnement op hebt aangevraagd. Dit kan je niet aanpassen.

Voldoe je aan alle vereisten en heb je nog vragen, dan kan je terecht bij onze partner. Zij regelen de verzending van het welkomstcadeau. Ze zijn op werkdagen van 9.00 tot 19.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

bron: 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 5, 2025

Dag Noordzee,

Hartelijk dank voor de reactie, Ik wacht het even af.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Djeff70 welkom op de KPN Community. Heb je al wat gehoord?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 17, 2025

Dag Noordzee,

Hartelijk dank voor de reactie, Ik wacht het even af.

@Djeff70 

We zijn elf dagen verder. Dan zou je ondertussen het cadeau wel ontvangen moeten hebben. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 17, 2025

Mijn excuses voor de late reactie, ik heb inderdaad de tv tot volle tevredenheid mogen ontvangen. Dank voor de reacties, een tevreden klant!

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Dat zijn goede berichten ​@Djeff70! Als ik nog iets voor je kan doen laat het dan weten. En post gerust af en toe nog eens topic!