Skip to main content

Nog niks gehoord voetbalclinic NEC

• April 22, 2025
  • 1 reactie
  • 22 keer bekeken

Beste meneer/mevrouw,

Morgen is de voetbalclinic van NEC, tot op heden nog steeds niks vernomen. Via KPN seaters al gemaild. Antwoord was dat ik in de spamfolder moest kijken,  maar dat heb ik natuurlijk al gedaan. Wat nu? Want ik.moet het een en ander regelen hiervoor.

April 22, 2025

Hoi ​@Gemke, welkom! Wat leuk dat je kaarten voor de voetbalclinic hebt weten te bemachtigen. Maar dan is het inderdaad wel fijn als je daar ook daadwerkelijk mail en informatie over hebt. Ik begrijp dat je al met Seaters gemaild hebt en dat je daar niet veel wijzer van bent geworden. Ik heb navraag gedaan, aan de hand van het mailadres dat je hier op het forum gebruikt, en Seaters neemt verder contact met je op om dit te regelen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • April 22, 2025

Hoi ​@Gemke, welkom! Wat leuk dat je kaarten voor de voetbalclinic hebt weten te bemachtigen. Maar dan is het inderdaad wel fijn als je daar ook daadwerkelijk mail en informatie over hebt. Ik begrijp dat je al met Seaters gemaild hebt en dat je daar niet veel wijzer van bent geworden. Ik heb navraag gedaan, aan de hand van het mailadres dat je hier op het forum gebruikt, en Seaters neemt verder contact met je op om dit te regelen.